Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#2



Hej hej! Dzisiaj kolejny, fajny moim zdaniem recolorek z ostatnich dostaw. Oryginalnie sweterek pochodzi z Antidote i jest w kolorze pomarańczowym. Jego odpowiedniki wyglądają świetnie i przede wszystkim - są tanie, dlatego uważam, że warto wrzucić te sweterki do swojej szafy :)


Nie wiedzieć czemu, ale w stylizacji czerwień zgrała mi się z neonową zielenią, a sam sweterek z dziurawymi spodniami. W efekcie moja doll wygląda jak ziomal, czyli kompletnie nie w moim stylu :D



7 komentarzy:

  1. Ogólnie stylizacja jest fajna, podoba mi się jaki klimat jej nadałaś. Przeszkadza mi jedynie wystająca lekko spod spodni noga :D i jakoś te spodnie, zwłaszcza na drugim screenie z prostymi nogami, robią coś złego z postawą doll. No ale to wina ich kroju. Sweterek jest bardzo fajny, kupiłam chyba z dwa kolory z recolorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest ciekawa i ładna, ale jakoś średnio podoba mi się wybór butów. W sensie wiem, że miały pasować do nerki(?), ale dla mnie nie pasują do całego looku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na sweterek mam chrapkę odkąd był dostępny w Starplazie (niestety nie zdążyłam go kupić), dlatego bardzo korzystam z recolorów :D
    Ogólnie podoba mi się ta stylizacja, ale również zmieniłabym buty, bo dziwnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sweter jest swietny, chce cos podobengo w realu, najlepiej gdyby to byla bluza :D stylizacja dobrze wyglada, chociaz to nie moj styl ;) fajne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi osobiście ten sweter się nie podoba,jakiś taki worek...co do stylizacji to ładna jest,ale zgadzam się że buty tu nie pasują

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te swetry i mega cieszyłam się z recolorów ♥
    Stylizacja świetna, taka w moich klimatach. No może zrezygnowałabym z tych rajstop.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej w stylizacji... Podobają mi się okulary uwieszone u dekoltu XD Totalnie nie mój styl, nigdy nie przepadałam za postrzępionymi ciuchami, może dlatego. Chociaż połączenie czapki i ażurowej woalki jest interesujące!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!