Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#3


Hejka! Dzisiaj wybrałam dwie rzeczy - buty i kapelusik. Buty są dla mnie absolutnym hitem, jeśli chodzi o nowe artykuły. Wykonanie jest naprawdę mega, a do tego ta cena <3 Zresztą kupiłabym je nawet, gdyby były za żółtą walutę. Kapelusz polecam natomiast ze względu na sposób zakładania. Od jakiegoś czasu stardoll zorientował się, że gracze wolą kapelusze pasujące nie tylko na łysą dollkę. I taki włąśnie jest ten, który Wam polecam.


A w taki sposób wykorzystałam oba te artykuły:



5 komentarzy:

  1. To jest chyba jedna z twoich najlepszych stylizacji, strasznie mi się podoba. Co do butów zgadzam się, że są mega spoko pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, czarna baza wyglada genialnie 💓 buty mam, sa warte zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Fajnie przełamałaś czerń ^^
    Pomysł na wykonanie nowych nakryć głowy jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna stylizacja :) co do rzeczy to buty mam, ale nie mam na nie pomysłu póki co xd kapelusz może i fajny ale ja ich wgl nie używam, więc nie wylądował w mojej szafie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są fajnie wykonane, ale średnio lubię je do stylizacji. Kapelusz jest boski. Stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!