Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Trend - Opposite colors


Hej! Przychodzę dzisiaj do Was z takim małym artykułem.
Postanowiłem urozmaicić sobie tworzenie stylizacji poprzez stworzenie jakiegoś trendu.
Pomyślałem sobie, że zestawianie przeciwnych do siebie kolorów we wnętrzach wygląda mega spoko, to czemu by nie wypróbować tego w modzie?
Tak oto przedstawiam Wam 5 stylizacji związanych z tym trendem. Mam nadzieję, że Wam się spodoba taka forma posta oraz że stylizacje przypadną Wam do gustu :)




12 komentarzy:

  1. ME-GA! Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne, a te stylizacje wyglądają naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jestem w szoku, że stworzyłeś z połączenia tak odmiennych od siebie kolorów coś tak ładnego. Najbardziej podoba mi się pierwsza, trzecia i czwarta. W drugiej nie podobają mi się tylko spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten motyw, bo podświadomie trafia do człowieka jako coś interesującego. <:
    Najbardziej podoba mi się chyba połączenie limonkowego i fioletowego, chociaż oba te kolory... Właściwie nie są moimi ulubionymi :)

    Skąd są spodnie z pierwszej stylki i jak je zdobyć? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te spodnie są z Runway :) musisz poszperać w bazarze,bo ta kolekcja została zlikwidowana z plazy

      martusia-16

      Usuń
  4. bardzo fajnie to wygląda,bo trzeba też umieć łączyć ze sobą różne barwy,ja np nie potrafiłabym i nie wiedziała z czym połączyć zielony a z czym np granatowy,bo nie ze wszystkimi odcieniami pasują...co do stylizacji podoba mi się pierwsza i czwarta propozycja :) trzecia byłaby ładna gdyby nie te koszmarne spodnie,bo graficznie wyglądają one źle

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na post! Fajnie, że wykorzystałeś jaskrawe kolory. Najbardziej podobają mi się dwie pierwsze stylizacje, dobrze się je odbiera jako całość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są przefantastyczne! Trudno mi powiedzieć, która jest najlepsza. Bardzo dobry post! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm... Nie wiem! Dla mnie ten post to trochę koszmar. Nie jestem fanem kolorów, a już tym bardziej takiej ilości mocnych odcieni, więc trend absolutnie nie dla mnie. Połączenia są ryzykowne, odważne, a ja jednak chyba taki nie jestem. Pomysł na post super, coś czego jeszcze nie było, to jest niezaprzeczalne!
    Stylizacje nie są moimi ulubionymi, moim zdaniem robiłeś wybitne dzieła, ale tutaj coś poszło nie tak. O ile zamysły jeszcze rozumiem i mogłoby to wypalić to już wykonanie za bardzo na siłę.
    Pierwszy look chyba mój lubiony, ale buty na siłę niebieskie nie pasują:(
    Drugi jezuchryste nie! Bluzka jest brzydka, spodnie brzydkie, może z innymi dodatkami by się obroniły, ale teraz jestem na NIE.
    Trzecia odoba mi się kolorystycznie, neonowa zieleń jest piękna stylizacja jest ładna.
    Gucci look udziwniony, ale to mu zaszkodziło. Te kulki wciskane wszędzie mi się nie podobają, a bez nich byłoby też fajnie:)
    W ostatnim nie rozumiem niczego, tych niekończących się łańcuchów, nie wiem...
    Mam nadzieję na następny post z tej serii:) Może wtedy się bardziej przekonam, bo to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze dwa looki są boskie. najbardziej ze wszystkich podobają mi się połączone kolory jak i samo zestawienie ubrań. pomysł na post sam w sobie jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwony+zielony to chyba najlepsza stylizacja w tym zestawieniu. Lubie polaczenie pomarańczowego z niebieskim ale raczej bardziej stonowanym ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajne stylizacje, może i nie lubię kolorów, ale 1, 3, 4 i 5 stylizacje są genialne

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!