Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W04L02- "Easy Last-Minute Halloween Costume Idea" +Rozdanie
Witajcie potworki! Nareszcie Halloween! Dla osób, które jeszcze nie wymyśliły kostiumu albo coś nie dotarło na czas- przykro mi:( Przygotowałem dla Was coś na ostatnią chwilę, coś składającego się z kilku pomysłów, coś dla osób, które nie są fanami typowych kostiumów. Mój pomysł to połączenie Barbie, Małej Miss i zbuntowanej nastolatki. 

Mam nadzieję, że podobały się Wam moje tegoroczne propozycje (Tutaj odsyłam do: Papierowej lalki Moschino i Kąpieli w Diamentach; Koguta Saint Laurent; Ramy Moschino i Sarenki/Jelonka). Moje stylizacje nie Halloweenowe, ale nadające się na imprezę w tym klimacie: Martin; Mój outfit z Lookbooku Balenciaga i ewentualnie pierwszy look z Duetu: OTSLJ.

+Kochani! Nie mogło zabraknąć konkurso-zabawy... Mam dla Was 3 zestawy ubrań, każdy składający się z 5 elementów (4 możecie zobaczyć na zdjęciu po rozszerzeniu posta, a jedna rzecz jest niespodzianką). Co trzeba zrobić? Wystarczy skomentować post, a ja wylosuję 3 zwycięzców! Powodzenia!
Mój kostium składa się z: dwóch par kolczyków Young Hollywood, chokera LE i naszyjnika Young Hollywood. Koszulka i platformy to Museum Mile Vivienne Westwood Tribute. Spódnica składająca się z dwóch sukienek Rihanny to Young Hollywood, tak jak kabaretki. Skarpetki pochodzą z LE.


Zestaw 1: Dolce&Gabbana, Marc Jacobs, Hot Buys, Nicholas Kirkwood, ...
Zestaw 2: Miss Sixty, Callie's Picks, Hot Buys, Christian Louboutin, ...
Zestaw 3: Chanel, Tommy Hilfiger, Hot Buys, Hot Buys, ...

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na stylizację i wykonanie również mi się podoba! Z Twoich Haloweenowych propozycji najbardziej podobała mi się ta w sukience z piórek

    izoldaq1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow niezle wyglada ta stylizacja z rozowa spodnica! Jedynie fioletowe buty troche mi sie nke podobaja, ale mysle ze Barbie takie wlasnie by miala ;) ten srodkowy look jest super! Kapiel w diamentach i kogut ysl najlepsze 💓

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylka, ale jak dla mnie za różowo pomimo, że inspiracją była barbie. ale tak to super, piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im dłużej patrzę, tym stylizacja wydaje mi się coraz bardziej haloweenowa. te buty, kabaretki - niby wulgarnie, ale jednak ten "posmak" awangardy wpasowuje się do tego święta idealnie!

      Usuń
  4. Ciekawa stylizacja. Ale te na Halloween są świetne! Zestaw nr 2 jest super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta stylizacja to totalnie mój styl! Ulubiona fryzura czytelników i look na Cyndi Lauper, no czego chcieć więcej. Trochę w tym szaleństwa i niedojrzałości, ale co w tym złego? To chyba moja ulubienica wśród stylizacji, połknę wszystko co tandetne i ma w sobie coś z lat 60-70. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja świetnie wykonana, wszystko do siebie pasuje. Halloween nie musi być czarny :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!