Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
anioły i demony

6 komentarzy:

  1. Bluzka out, dodać jakąś marynarkę/bolerko i coś lekkiego na szyję, wtedy będzie git. W tym wydaniu jest bardzo średnio.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie trochę dziwnie się kończą. Wygląda to po prostu tak, jakby cały obrazek był ucięty. Całość za bardzo mi się nie podoba. Bo niby kombinezon z tą bluzka sam w sobie mi się podoba, tak inaczej dobralabym dodatki. Może nawet jakikolwiek pasek poprawiłby efekt?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne, ale mi sie podoba cala 😅 fajnie połączyłas te bluzke z kombinezonem, ja nadal nie mam na nia pomyslu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się połączenie bluzki i kombinezonu:) Reszta okej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaa. Kolejna świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, wszystko tutaj pasuje

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!