Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jesień obnaża wszystko.

Dzień dobry kochani! 
Jak minął Wam tydzień? Ja w sumie nie wiem kiedy to zleciało i co ja robiłam :D Zasadniczo to chyba kwestia tego, że jestem w pracy na swoich zmianach i na zastępstwo. Więc jestem w pracy po 48h. Staram się też już przyszykować wszystkie rzeczy na święta. Wiem, pomyślicie, ze zwariowałam, ale mam tyle fajnych pomysłów a żeby je zrealizować potrzebuje trochę czasu i wszystko musi być gotowe już dużo wcześniej. 

Przyznam się, że jakoś ciężko mi ostatnio idą te aranżacje, może potrzebuje chwilę przerwy? Sama nie wiem.



8 komentarzy:

  1. Czuję już te święta w tym wnętrzu;)
    Piękne<3

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej lubię prawy kąt tego pokoju! super

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tydzień minął w pracy - bardzo oryginalnie :D
    Wnętrze jest piękne!

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami trzeba odpocząć, by zupełnie się nie wypalić :)
    Wnętrze urocze, sprawia wrażenie ciepłego. Najbardziej podoba mi się kącik z e stołem i krzesłami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszło. Jest przytulnie, a jednocześnie fajnie urządzone. Widok za oknem robi swoje. Jedyne co bym zmienił to te czerwone kwiaty na stole, zbytnio odbiegają mi od reszty

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wnętrze, ale jedyne co mi tam nie pasuje to te czerwone kwiaty

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!