Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #16

10 komentarzy:

  1. piękny makijaż oka :) stylizacja jest ładna,jedyne co mi przeszkadza to te buty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest fantastyczna, na pewno założyłbym to na siebie :) chociaż może dla odmiany zrezygnowałbym z makijażu oka i postawiła na szminkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja! Ale buty są okropne, znaczy podobają mi się, ale nie w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiolet. <3 Mój ulubiony kolor. Stylizacja jest ładna i mi się podoba ale ja bym dodała jakieś delikatniejsze buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. To wygląda olśniewająco! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż to mistrzostwo!
    Całość bardzo mi się podoba<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega mi się podoba, chociaż pozbyłabym się tej bluzki pod spodem, jest zbędna. Bardzo fajny pomysł na nerkę !

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją z początku chciałem wyrzucić, ale idealnie zakrywa ramiączka sukienki i tę bieliznę z underneath, a bez niej to już nie to samo

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!