Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #18

8 komentarzy:

  1. Mnie się średnio podoba. Ten sweter (bolerko?) Jak zwał, tak zwał wszystko psuje. Torba też z innej bajki. Spódnica-buty-stanik razem super. Makijaż piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnia według mnie, ale mega podoba mi się kolaż

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolaż jest fajny, ale jak już powiedziane - stylizację trochę psuje bolerko. Przynajmniej moim zdaniem. Na ogół też nie kręcą mnie odkryte pępki, więc może dlatego nie wpada w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bolerko nie psuje, a idealnie pasuje do reszty. Całość jest fantastyczna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czuję tego... Sweter ze stanikiem/spódnica z butami i torebką to dwa super zestawy, ale nie w jednej stylce, wygląda to jak góra i dół z dwóch świetnych stylek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazki obok prezentuja sie bardzo ciekawie, stylizacja rowniez. Mi wlasnie bardzo podoba sie takie polaczenie gory ze spodnica, jest bardzo oryginalne. Jedynie buty sa troche brzydkie i nie wiem czy kolor torebki zbyt ciemny

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to nie wiem co mam powiedzieć. Bolerko tak jak mówi reszta wcale mi tu nie pasuje. Zmieniła bym również torebkę.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!