Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
hostage

9 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja, cała moja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo meeeegaaaa!!! Świetna, kolory, kroje, wszystko pasuje i się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie pomyślałabym o tym, jak dobre jest połączenie granatu i czerni :) Dodatki fajnie wszystko spinają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wszystko polączone nigdy bym nie wpadła na taki pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mi się podoba, chociaż pozbyłabym się tego stanika

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja :) jedyne co mi przeszkadza to ten stanik,wywaliłabym go no i dodała pasek do spodni

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam dodać pasek, ale z każdy z 5 nie pasował xD
      dziękuję:*

      Usuń
  7. Chyba bez tego stanika byloby lepiej. Podoba mi sie polaczenie bluzki z tymi jeansami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjąłbym jedną z rzeczy na górze golf/stanik/naszyjnik, bo we wszystkich kombinacjach widzę duży potencjał:) Ogólnie podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!