Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
really don't like u

11 komentarzy:

  1. Bardzo... Oryginalne i dziwaczne. Przez to wszytko nie potrafi mi się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten look! Ten neon wygląda świetnie ze złotem i jeansem. Jedyne co mi tu przeszkadza to okulary, jakoś tak się gryzą z resztą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ale ja też myślę, że okulary (akurta ten model) średnio pasują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze nie wiem co mam powiedzieć gdyby zamiast szpilek dorzucić śniegowce to można by było powiedzieć że stylówka jak na zime. Jakaś wycieczka w góry

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest megadziwna, ale ma coś w sobie. Podoba mi się

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylka, jedyne nie podobają mi się okulary i kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie moj styl. Rzeczywiscie wyglada to jak zestaw w gory xd

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie mega. szkoda jedynie, że to coś na głowę jest słabo wykonane. biżuteria sprawdziła się tutaj super

    OdpowiedzUsuń
  9. https://pl.wikipedia.org/wiki/Potw%C3%B3r_z_Czarnej_Laguny#/media/Plik:Creature_from_the_Black_Lagoon_poster.jpg stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://giphy.com/gifs/laughing-12msOFU8oL1eww

      Usuń
  10. mi osobiście stylizacja się nie podoba,raz że nie lubię neonów a dwa ta kominiarka(?) jest fatalna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!