Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
i love you

8 komentarzy:

  1. Jest cudowna ♥ Jedynie ta torba mi trochę przeszkadza, jest za duża

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś tutaj zaszalał. Bardzo ładnie tak pastelowo  Ale co do torebki się zgodzę jest mega za duża. Fajnie też że udało ci się znaleźć okulary w takim kolorku fajnie to wygląda z resztą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest odjechana, mega mi się podoba, no i szacun zgromadzenie ciuchów w tym samym kolorze xD

    OdpowiedzUsuń
  4. I love you too. And your outfit!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dollka cała w błękicie - szaleństwo ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka jedna wielka blekitna kropla Lenoru. Nie podoba mi sie to jak ukladaja sie te falbanki i futrem. Przeswitujace buty pod sukienka nie prezentuja sie dobrze. To chyba przez to ze sa podarte na koncu. Torba rzeczywiscie za duza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie wszystko jest idealnie! Kocham kolor niebieski i wszystkie jego odcienie. Torebka jest właśnie super dopasowana, uważam, że pasuje. Uważam, że to jedna z lepszych jakie widziałam w niebieskim kolorze (jeśli chodzi o total i większość koloru), a na pewno podoba mi się najbardziej ze wszystkich Twoich stylizacji dotychczas na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ten totallok:D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!