Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Halloween Couture
Kochani! Tak jak prawdziwy Beauty/Fashion/Lifestyle guru już miesiąc wcześniej zapraszam na pierwszy post o Halloween! Przygotowałem Duet prostych, ale efektownych kreacji, które możemy na siebie założyć 31 Października. Pierwsza inspirowana kolekcją Moschino SS17, tematem przewodnim kolekcji był papierowe lalki. Drugi look nazwałem "Kąpiel w diamentach- dosłownie i w przenośni", chyba nie muszę nic więcej pisać. Mam nadzieję, że nie za wcześnie zacząłem i, że się Wam spodoba:)
1 Naszyjnik Antidote, Antidote | Sukienka LE, Fallen Angel | Rękawiczki LE, Fallen Angel | Bransoletka LE | Kozaki Antidote, Fallen Angel 

2 Opaska Young Hollywood | Kolczyki Young Hollywood | Naszyjnik Young Hollywood, LE, LE, LE, Young Hollywood, LE, Young Hollywood, LE, Young Hollywood | Płaszcz Museum Mile | Body LE | Buty Young Hollywood 

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twoje stylizacje, są spójne i inspirujące. Obie mi się podobają, ale w drugiej lubię to, że przy zwiewnej narzutce znalazły się też tatuaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się obie, chociaż bardziej ta z prawej.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane stylizacje, takie niby niepozorne, a jednak oryginalne. Lubię Twoje posty, podziwiam Twoją kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga po prostu uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem niezłe, jeśli chodzi o halloveen. jednak druga mi się bardziej podoba

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!