Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #19

10 komentarzy:

  1. nie jestem fanką tej stylizacji. połączenie tych wszystkich pasków nie wygląda zbyt korzystnie.. buty też mi się nie podobają. za to makijaż jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę taka Rita Ora. Bardzo mi się podoba! Kolory są super, a torebka mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kolorystyka. Stylizacja bylaby naprawde dobra gdyby nie te spodnie i buty. Dodam,ze nieco idiotycznie wygladaja te łańcuchy na wiazaniach spodni xd jesli chodzi o butu eh bardzo pokracznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty mi się nie podobają, ale reszta idealnie pasuje! Super stylizacja i makijaż

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne co mi się nie podoba, to trochę obwieszenie paskami. Na ogół bardzo lubię tą bluzkę i cieszę się, że podsunięty został pomysł z użyciem tu tej spódnicy z Basic. Na pewno skorzystam z tego triku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się pomysł i częściowo wykonanie. Jest o jeden pasek za dużo, mówię o tym z Museum Mile. Makijaż jak zawsze idealny!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się tam wszystko podoba. Te złote dodatki są bardzo fajnie dobrane

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!