Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
mali ludzie, wielkie nieba

8 komentarzy:

  1. Dużo wiosny w tą jesień :) Stylizacja cudna, aż nie ma się do czego przyczepić (nie żeby to komukolwiek sprawiało przyjemność!). Jeszcze ta fryzura wygląda w tym wszystkim bardzo lekko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi sie ten pasek. Plastikowe buty dziwnie wyglądają przy tym koszyczku. Reszta jakos sie broni, chociaz nie lubie tego sposobu noszenia gorsetu na koszuli. Podoba mi sie to, jak wyglada fryzura z ta kokarda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się wykonanie tego gorsetu, jest jakiś taki płaski, ale stylizacja jako całość jest piękna

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Im dłużej patrzę tym bardziej nic mi się tu nie podoba. Bez gorsetu, torebki, paska i z innymi butami byłby świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  5. średnia stylizacja, ten gorset jest brzydki, pasek również nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się całość podoba. Ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kolory. Bardzo mi się podoba całość ale chyba najbardziej ta torba z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!