Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
jesteś ładniejsza niż na zdjęciach

7 komentarzy:

  1. Pomysl byl bardzo dobry, ale chyba z wykonaniem cos nie wyszlo. Jak zawsze szafa na sd musi tak ograniczac :( jedyne co najbardziej mi przeszkadza to plastikowa torebka, ktorej prawie nie widac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeszkadzają mi tu te kolczyki, ale reszta jest mega ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Po dłuższym przyglądaniu się, podoba się bardziej :) Pierwsze wrażenie zepsuły spodnie, a i może je zamieniłabym na jakieś inne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Yyym... sama nie wiem. Dziwnie. Kolczyki są super, płaszczyk też, ogólnie wszystko super, ale te rzeczy razem to średnio jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i torebka do wymiany, ale reszta bardzo mi się podoba, piękna jest<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie wszystko jest okej, nic nie trzeba zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja. Szczerze bardzo ale to bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!