Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
favorite dress

8 komentarzy:

  1. Pomysł jest fajny :) może gdyby podciągnąć tą panterkę trochę wyżej, bardziej wyglądałoby to na taki żabot? Sama nie wiem, tak czy inaczej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Inne okulary, brak kolczyka i bezsensownej spódnicy(?) pod marynarką- byłby świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie w 100%! Do tego ta spodnica wychodzi na gorze marynarki 🙈

      Usuń
  3. Spodenki wszystko psują. Bez nich byłoby ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic a nic mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się całość bardzo podoba, jedynym wyjątkiem jest fryzura. Jest taka kanciasta :/

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba pozostawiłbym ten look w czerni. Ta pantera i złote dodatki, wyglądają tak średnio tutaj. Baza mi się podoba i to w sumie na tyle

    OdpowiedzUsuń
  7. niby ładna,ale ta panterka mi tu przeszkadza,kolczyk również jest zbyt wielki i chyba bym te rzeczy wymieniła

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!