Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Marta_03 & 3siostry vs Gothic Bed
Boooo! 
Tęskniliście? My bardzo! Wracamy więc z naszymi postami gdzie każda z nas musi zmierzyć się z wybraną rzeczą w aranżacji. Z okazji Halloween wybrałyśmy do zaaranżowania łóżko Gothic Bed pochodzące z Fallen Angel Decor. Jest to dosyć nietypowa rzecz jak na mnie :D I szczerze podchodziłam do tej aranżacji kilka raz. Ostatnio w ogóle ciężko mi idzie wszystko... 



Marta_03


3siostry 



Koniecznie dajcie nam znać która aranżacja podoba się Wam bardziej. 

7 komentarzy:

  1. Wow te wnetrza bylyby naprawde niesamowite gdyby nie te czarne sciany. Przez nie czesc mebli sie zlewa... u Marty podoba mi sie stol z roslinami,a u 3siostry kacik w lewej czesci :) lozko rzeczywiscie nielatwe do wykorzystania

    OdpowiedzUsuń
  2. druga aranżacja jest ładna, ale zdecydowanie jest za ciemno,to lepiej by wyglądały ściany w jakimś grafitowym kolorze albo fioletowym

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. obie są super, ja lubię takie klimaty

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie tak samo mi się podobają, są bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza kompozycja przypomina mi słodki, stary Stardoll :) Głownie to krzesło i pajęczyna, sama w mojej złotej erze emo/goth, uwielbiałam te motywy. Dziś chyba też z tego sentymentu właśnie ta aranżacja podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super aranżacje. W pierwszej podoba mi się dużo roślinności, a drugiej brąz i beż w różnych odcieniach, dlatego wybiorę wykorzystanie mebelka od 3siostry.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeny trudna decyzja ponieważ obie aranżacje mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!