Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W02L05- "Medieval"
Przychodzę do Was z kolejną propozycją na Halloween, dzisiejszy look inspirowany jest Kolekcją Saint Laurent SS18. Taki jakby ptak... Niestety ostatnio mam bardzo mało czasu, ale postaram się przygotować jeszcze jakieś ciekawe przebrania:)

+Chciałbym również ogłosić mini konkurs związany z Halloween: 
Wasze zadanie polega na wymyśleniu stroju/przebrania dla realnego mnie! Coś prostego, nie przesadnie drogiego, ale efektownego. Możecie opisać albo nawet podlinkować coś ciekawego z internetu/instagrama. Dwie najciekawsze propozycje zostaną nagrodzone:) Czas na zgłoszenia kończy się w Niedzielę o 23:59. Zaskoczcie mnie(I wcale nie chodzi o to, że nie mam żadnego pomysłu...)
Mam na sobie top z LE, spódnicę zrobioną z dwóch futer Royalty ozdobioną darmowymi broszkami z LE, rajtki Young Hollywood i buty z Subcouture. Na oczach gotowy makijaż z Plazy, ale sklepu nie pamiętam.

21 komentarzy:

  1. Owinąć się papierem toaletowy proponuję xD Mumia jak ta lala hahahaha
    Stylizacja jest udana, podoba mi się, taka "bogata", chętnie tak bym się ubrała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toaleta byłaby zazdrosna;)

      Ja też chętnie wskoczyłbym w takie piórka!!!! Dziękuję bardzo:)

      Usuń
  2. buty z piórkami, które miałeś wcześniej bardziej mi się podobały. stylka jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że Halloween, ale już bez piór na butach wyglądam jak kogut, to była przesada.
      Dziękuję<3

      +Liczyłem, że weźmiesz udział w mini-konkursie, ciekawi mnie twój pomysł:)

      Usuń
    2. Konkurs się chyba jeszcze nie skończył?:p wciąż szukam fajnej inspiracji!

      Usuń
    3. karty na twarzy z ranami+cylinder+garnitur ewentualne czarne prześcieradło

      Usuń
    4. Interesujące... Chociaż pewnie tak skończyłaby się moja nauka sztuczek karcianych;)

      Usuń
  3. Genialna stylizacja :) zazdroszcze tej bluzki z LE ;) moje pomysly juz znasz haha ale coz wiecej moge zasugerować... moze karykatura Anny Wintour albo Kim Kardashian? Mysle,ze dobra inspiracja moze byc cos w stylu Fecal Matter. Najlepiej przeszukac wszystkie szafy w domu, wybrac zniszczone i dziwne rzeczy a dodac tylko jakies upiorne gadżety i pomalowac sie farba imitujaca krew :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo<3 Bluzki szukałem baaaardzo długo, ale jej wystylizowanie nie było tak łatwe jak kiedyś myślałem:(

      Ciekawe propozycje...

      Usuń
    2. Piękna!♥ makijaż również

      izolda1996-k

      Usuń
    3. Dziękuję:) Makijaż faktycznie się adminom udał, ale jego ubranie jest troszkę problematyczne:|

      Usuń
  4. Nie lubię tego typu butów, a tych zawieszek z LE nawet się dopatrzeć nnie mogę xD Na starość tracę spostrzegawczość. Mogę jednak powiedzieć, że wszystko przywodzi mi na myśl jakiś cabaret i te fancy panie, które się w nim wyginały. W końcu futra były dla dam, a pióra dla mniej przyzwoitych :) Jak na kostium - strzał w dziesiątkę
    A co do Twojego stroju? Może po prostu makijaż trupiej twarzy, czarny garniak, kapelusz i jakaś laseczka? Może być nawet czarny parasol. Skoro ma być budżetowo... To raczej da radę skompletować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja (znaczy moja doll) uwielbia obcasy i platformy, widać takie dwa ptaki złote, chociaż faktycznie zlewają się trochę z futrem. We mnie jest bardzo dużo z "tych" pań;)

      Ciekawy pomysł... Może nie budżetowo, ale nie za miliony.

      Usuń
  5. Bardzo fajna stylka, totalnie w moim klimacie + podoba mi się dopasowanie makijażu.
    Co do kostiumu to polecam pochodzić po lumpach, tam zawsze coś się znajdzie, ale jeśli nie masz pomysłu to możesz przebrać się za Cejrowskiego. Wystarczy hawajska koszula, luźne spodnie i okulary zerówki. Butów nie potrzebujesz, więc będzie od razu na jakieś piwo czy coś. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. static1.funidelia.com/22146-f4_large/biao-niebieski-kostium-szejk.jpg
      Ten też jest fajny, ale musiałbyś zszywać prześcieradła albo coś w tym stylu, więc trochę roboty by było

      Usuń
    2. A jeśli zależy ci na typowym klimacie halloween to wystarczy podrzeć ciuchy, pomazać się czerwoną i szarą farbką i zombie jak znalazł ;]

      Usuń
    3. Ten szejk.... I Cejrowski, to chyba aż za bardzo nie moje klimaty.

      Lumpy już obleciane (dokładnie 7 lumpów i te internetowe)- nic ani na halloween, ani codziennego nie znalazłem:( Nie mam szczęścia. Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  6. piękne złoto z czernią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Lubię takie klasyczne połączenia!

      Usuń
  7. Stylizacja dość nie typowa. Bardziej jak na jakiś wybieg lub czerwony dywan. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed Halloweenowymi imprezami czasem są czerwone dywany... Więc pasuje.
      Dziękuję<3

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!