Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: ACNE Puff Coat
Już myślałem, że ten post się nie pojawi... Ostatni tydzień spędziłem leżąc w łóżku, bo znowu jestem chory:( Nie miałem weny i po 4 podejściach nie chciało mi się znowu męczyć, ale pojawiła się nowa kolekcja Royalty z płaszczem, który jest podróbką płaszcza z Anti dostępnego 4 lata temu. W bazarze osiąga on dosyć duże ceny, ja swój upolowałem na jakiejś wyprzedaży za znośną cenę.
Powiedzcie mi co sądzicie o dodawaniu po raz kolejny tej samej rzeczy przez adminów do Plazy?

Zauważyliście, że admini przywrócili stare ceny pakietów i dodali 200sd do jednorazowego pakietu SS? Pojawiło się także nowe trofeum w comiesięcznej zabawie, znajdziemy je w The Vote, niestety jest to jakaś okropna przesadzona suknia:(
1 Naszyjnik LE | Sukienka Antidote | Płaszcz Royalty | Rękawiczki LE | Spodnie LE | Buty SaP

2 Golf Museum Mile, Antidote | Płaszcz Antidote | Rękawiczki LE, Museum Mile | Spódnica Young Hollywood 

11 komentarzy:

  1. druga jest taka piękna <3
    pierwsza mocno średnia, nie pasuje tam ta sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się stylizacje podobają, tak po prostu podobają.
    Dzięki za info. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, sen z powiek mi spędzało to SS za 21 zł. Teraz mogę wreszcie spać spokojnie!
    Jakoś bardziej podoba mi się ta kurtka z Royalty. Może i jest tandetniej wykonana, ale ma jakiś taki przystępniejszy kształt do mieszczenia pod nim rzeczy. A przynajmniej tak mi się zdaje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też od razu skojarzyłam te płaszcze. Kształtem lepszy jest ten z Royalty natomiast paskudnie się świeci ;/. Stylizacje nie są w moim guście, jakoś mi to do siebie nie pasuje :c. Cieszy mnie, że dodali stardollary do doładowania, uff

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście wolę wersję płaszcza z royalty. Nie pierwszy raz się tak zdarzyło. Dalej pamiętam jak zrobili dwie wersje sukienki Rihanny od Giambattista Valli i to obie pojawiły się w YH.
    Podobają mi się obie stylizację, ale skłaniam się ku pierwszej. Podoba mi się ta neutralna baza i te spodnie w ktorych jestem zakochany od dawna

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) w drugiej kurtka wgl nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się bardziej podoba płaszcz z Antidote, ale to stylka z płaszczem Royalty mi się bardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej ta dostawa byla juz 4 lata temu... ja lubie, gdy admnini dodaja rzeczy, ktore dawniej byly limitowane albp za sd a wracaja za sc xd czesto to tylko inny kolor, ale na pewno latwiej dostepny :) kurtka z Antidote lepiej sie prezentuje. Co do srylizacji to chyba wole te pierwsza pomimo tych spodni. Mam wrazenie,ze czarne dodatki przeciazaja stylizacje. Dlatego 2 nie uwazam tym razem za udana :( chociaz fajnie wyglada ta kombinacja z przezroczystym materialem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Poprawka 3 lata temu w Grudniu była ta dostawa

      Usuń
  9. Długa sukienka i kurtak i to w dodatku taka. Może jak by to był płaszcz to by było inaczej ale ruga stylizacja zdecydowanie mi się nie podoba. pierwsza jest okej

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się skusiłam na ten płaszcz z Royalty, ma chyba lepszy kształt choć kolor trochę gorszy. Obie stylizacje bardzo fajne ale bardziej mi się podoba pierwsza.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!