Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W06L02- "X And The City"

13 komentarzy:

  1. świetna stylka! nieprzesadzona, super

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega podoba mi się połączenie lampasa, butów i makijażu oka. A i kolczyki z butami dobrze współgrają. Dawno nie wiedziałam takiej fajnej stylki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie mega fajna, czerń z bielą w połączeniu z mocniejszym akcentem kolorystycznym zawsze się obroni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest super. Kocham ten makijaż ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, zdjęłabym tylko kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta stylizacja jest tak dobra, że nie wiem co napisać! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłem ten płaszcz ze względu na twoją stylizację. Jest świetna! Podobają mi się te niebieskie akcenty

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba to połączenie czarno białe i te srebrne dodatki.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!