Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Over The Shoulders Leather Jacket
Już czuję jak mnie zabijacie za te dwa looki:) Ogólnie to nieplanowanie zainspirowałem się dwiema polskimi gwiazdami. Stylizacja numer jeden to Doda na Paris Fashion Week 2016, a druga trochę przypomina mi Karolinę Gruszecką...
1 Kolczyki Valentino | Kurtka Museum Mile | Torebka1 Antidote | Suknia LE | Torebka2 Musuem Mile | Buty SaP

2 Kurtka Subcouture | Naszyjnik Young Hollywood | Sukienka LE | Jeansy Subcouture | Buty LE 

10 komentarzy:

  1. pierwsza jest świetna! druga spoko, ale po co te dżinsy i buty bym zmieniła

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) w drugiej zrezygnowałabym z tych spodni...poza tym nie podobają mi się te buty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie martw jest dobrze, pierwsza super, druga raczej nie w moim guście ale spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu zabijać za ładne stylizacje? :)
    Może druga podoba mi się trochę mniej, bo zrezygnowałbym z jeansów ale też jest cacy!

    OdpowiedzUsuń
  5. nieplanowo*
    Fryzurka Ci teraz ładnie pasuje :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza jest idealna ♥ W drugiej zrezygnowałabym z jeansów, są tam zbędne, ale reszta jest super.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakos ta pierwsza nie skojarzyla mi sie z Doda, ale jak przypomniales to juz wien ktory to outfit :) mi podobaja sie Twoje stylizacje, jeansy uwazam za trafiony wybor, dzieki nim stylizacja nie jest taka zwyczajna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie są bardzo udane, ale z sukienką jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się jedna jak i druga. Niestety najbardziej podoba i się wersja czarna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się obie stylizację. (trochę bardziej lubię pierwszą ;P)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!