Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W03L02- "Camp"
Moją inspiracją była Tracee Ellis Ross na Met Gali 2019 w sukni Moschino. Tematem był Camp, temat niezwykle pasujący do Halloween. W moim looku poszedłem o krok dalej, ponieważ zamiast prostej spódnicy ubrałem coś ogromnego, cekinowego i asymetrycznego- Jakby złota rama na głowie nie wystarczyła. Na koniec delikatny makijaż, bo to już serio byłaby przesada i kicz, a nie Camp. Mam nadzieję, że Wam się spodoba:) 

+Przypominam o konkursie w poprzednim moim poście:)
Mam na sobie ramy z PopShop, ramy z Opulence i liście/kolczyki HB. Kolczyki (te na uszach) to LE, a spódnica to mieszanka 4 sukienek: dwóch z Roylaty, jednej z Young Hollywood i jednej z LE. Buty to również LE. 

8 komentarzy:

  1. Suknia wyglada niesamowicie *-* buty jedynie troche mi sie nie podobaja ;) dobrze,ze wybrales delikatny make up :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dała bym jakieś inne buty. Reszta natomiast jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie inne buty. Poza obuwiem wszystko jest ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. super, ale buty są okropne

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne buty, a okropne to jest to, że ich nie mam :( Całokształt też jest ok, połączenie sukienek są ładne i ta rama jest unikalnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!!!!!! Cudo!!!!!!! Buty średnio pasują. Ale całość jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna suknia! Mnie te buty nie przeszkadzają, są ok :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna *.* Wreszcie coś fajnego na tym stardollu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!