Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #17

8 komentarzy:

  1. Tak bardzo nie pasują mi tu te buty :(. Stylizacja taka piękna, w klimacie retro, a one tak odstają :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są super, kocham ten model w każdym wydaniu... Ale jak widać, nie w tym xD Super komponują się z wazonem obok, ale chyba tylko i wyłącznie z tym. Może gdyby i torebka byłą bardziej w ich stylu, wszystko prezentowałoby się inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem na tak, jeśli chodzi o buty. Podoba mi się to, że one przełamują pastelowy look i całość wygląda naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż jest idealny. Stylizacja do mnie nie trafia. Buty są z innej bajki niż reszta, nakrycie głowy nie pasuje. Ale kiecka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne co mi sie podoba to tak jak lacza sie kolory z obrazkow ze stylizacja. Sam ubior juz nie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są przepiękne. Masakra ale ślicznie to wszystko dobrane. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podoba mi się ten kapelusz. reszta okej

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie za dużo różnych nie grających ze sobą elementów.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!