Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Elita QoF Wrzesień

Kolejny miesiąc za nami! Dacie wiarę jak ten czas szybko ucieka!? Nie przedłużając jednak, przyszedł czas na podsumowanie września. Mimo, że działo się trochę mniej to Wasza aktywność jest całkiem fajna z czego się cieszymy :) Oczywiście przygotowałam dla Was dokładną tabelkę, w której możecie sprawdzić co i jak - KLIK

I tak oto w tym miesiącu 3 osoby zostają usunięte z Elity ale również 3 nowe osoby na nią trafią. 
W Elicie witam:
marta_03
Jula145 
mariola12333



Nagroda w wysokości 50sd w tym miesiącu trafia do najbardziej zaangażowanej osoby - karolinnaaa2222

Zgłoś się na konto QueenCrew po odbiór nagrody! 

Gratuluje wszystkim i zapraszam do dalszego komentowania :)

7 komentarzy:

  1. gratuluję i dziękuję :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to nie dziwi mnie to, że wypadłem z listy:( Może kiedyś tam wrócę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj cos czuje ze w październiku u mnje to sie trochę zmieni xd studia i te sprawy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki i bardzo gratuluję!!! Nie sądziłam, że jestem aż tak aktywna, by dołączyć do tego grona xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo jest mi bardzo miło. Ciesze się że trafiłam do waszej elity :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!