Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
trzy butelki

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam czarne total looki! Podoba mi sie ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomba! Ta stylizacja jest super, do niczego nie mogę się przyczepić, nawet jeśli bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy spodnie są skórzane, ale na pierwszy rzut oka właśnie takie się wydają. A ja kocham skórzane portki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna stylizacja :) zrezygnowałabym tylko z tych rękawiczek albo wymieniła na takie krótkie bez palców

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mi się podoba, nic bym nie zmieniła

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest fajnie, jedyne moje zastrzeżenie dotyczy tego tęczowego niepasującego diamencika, ale to niestety część bluzki:(

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak dla mnie jest wszystko okej. :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!