Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
lose you to love me

Małe info dotyczące ostatniego posta. A dokładnie to komentarzy. Żaby moje kochane, nie traćmy czasu na zbędne "przekrzykiwanie" się. Każdy ma odmienne zdanie i to jest piękne! Lepiej czasem ugryść się w "rękę" i zachować to dla siebie. A jeżeli naprawdę chcecie się pokłócić, to polecam prywatne wiadomości na sd, bądz gadu-gadu. Cieszmy się, że możemy być różni i mieć przeciwstawne opinie, ale nie wylewajmy tego jadu. Na świecie i tak juz jest go za dużo. 

9 komentarzy:

  1. no nie podoba mi się ten outfit.. góra i dół to dwie kompletne inne stylizacje - fajne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie są chyba zbyt wyszukane jak dla mnie... Albo nie potrafię ich docenić. Może gdyby były to klasyczne dzwony, bez tych kieszeni i całego górnego obszycia portek, podobałoby mi się bardziej. Tymczasem nie podoba mi się raczej xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Góra jest mega, płaszcz + dodatki super wyglądają razem, ale spodnie i buty nie za bardzo mi się podobają. Dwa różne światy. Takie 6/10 bym dała tej stylce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie sa obrzydliwe jak dla mnie. Reszta wyglada bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się góra, ale te spodnie są straszne.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. góra stylizacji jest bardzo ładna,ale dół już niekoniecznie...te spodnie same w sobie są brzydkie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię paska i nerki(?) przy tej marynarce, wiem, że ostatnio było o proporcjach, ale tutaj ten pasek wygląda źle, jak na sumo. Poza tym bardzo mi się podoba, jeansy i marynarka świetnie się łączą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Look jest super. Spodnie są nietypowe i dzięki temu nie ma nudy w stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze nie wiem co mam powiedziec o tej stylizacji. Jest dla mnie dziwna ale ważne że się tobie podoba.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!