Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
get you the moon

7 komentarzy:

  1. Jest ok, ale wygląda trochę jakby na elegancką stylizacje założyć kurtkę, byle tylko nie było nam zimno. Często sama tak wyglądam, może dlatego trafia w moje gusta xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, ale mdło i ta kurtka nie pasuje. To moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka beżowa... Szału brak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja mi się podoba, dodałabym gdzieś jeszcze zielony akcent

    OdpowiedzUsuń
  5. prosto i ładnie. podoba mi się. twarz i fryzura robią tutaj swoje

    OdpowiedzUsuń
  6. Twarz i fryzura duzo tutaj robi. Stylizacja niczym specjalnym sie nje wyroznia. Szkoda,ze nie postawilas na jakies wyrazniejsze dodatki,bo jest troche mdlo. Moze tylko inna torebka i bedzie ladnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się. Kurtka fajnie komponuje się z tym swetrem :)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!