Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
problems

6 komentarzy:

  1. Zastanawia mnie ile jest tutaj części ubrań. Również zastanawia mnie jak ty to połączyłaś że wyszła taka świetna stylizacja. Jak widać dalej się uczę i nigdy bym nie wpadła na taki pomysł ułożenia nerki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnice może przesunęłabym niżej, żeby trochę lepiej wyglądała pod różową koszulką. Stylizacja fajna kolorystycznie, uroczy dobór dodatków ale cała baza mnie nie porwała

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie porywa mnie ten look, a nerka jak dla mnie bezsensownie wygląda ubrana na ramię dollki w ten sposób:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie straszna. Jakbyś się prześcieradłami owinęła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne co moge powiedziec dobrego o tej stylizacji to to ze dobrze dobralas buty, kolczyki i okulary. Reszta jest zla. Przekombinowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podoba, oprócz tej nerki. Ja bym dała jakąś torebkę do ręki

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!