Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
ZAKOLOROWANI MAGAZINE

21 komentarzy:

  1. Mega mi się podoba, jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, że warto popracować nad redakcją tekstu, jest kilka błędów :) Ogólnie magazyn jest w porządku, jednak o ile rzeczywiście chcieliście osiągnąć efekt jak najbardziej zbliżony do realu, to zdecydowanie brakuje mi tekstu. I zamiast realnych marek dałabym te stardollowe (mam na myśli reklamy), np. zamiast Hebe dałabym Transform czy coś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. forma post super. dawno takiego czegoś nie było. pomysł z reklamami jest świetny, takie małe urozmaicenie. najładniejsza to chyba ta pierwsza z chanel. jeśli chodzi o stylizacje to są lepsze i gorsze. uwielbiam bordowy total look i stylki z 7 i 20 strony

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest złe

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł, ale słabo wyszło. Brakuje tekstu, a ten co jest ma niski poziom. Reklamy dla mnie są mega śmieszne XD Rozumiem, że chcieliście żeby magazyn był bardziej realny, ale tak jak Soxo powiedziała - postawiłabym na te stardollowe marki. A co do stylizacji to podoba mi się większość, zwłaszcza przypadły mi do gustu stylizacje Ani.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł genialny i super móc coś takiego przejrzeć, jednak jak dla mnie szata graficzna mocno kuleje, mogłoby być o wiele lepiej i staranniej wykonane. Miło byłoby zobaczyć kolejny numer :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wspominam magazyn QOF, więc ucieszyłam się kiedy dodaliście coś podobnego. Początek zapowiadał się dobrze, ale z każdą kolejną stroną nie mogłam doczekać się końca. Większość powiedzieli już komentatorzy wyżej, ale ja też dorzucę parę swoich słów.
    Przede wszystkim brakuje mi strasznie treści. Ja rozumiem, że to magazyn modowy, ale same screen'y stylizacji wyglądają jak z amatorskiego katalogu. Jest ich tutaj bardzo dużo, a przez to, że nie są ciekawie zaprezentowane na żadnej się nie skupiłam.
    Po drugie nie podobają mi się reklamy. Sam pomysł jest fajny, ale też byłabym za reklamowaniem stardollowych marek. Przez to, że połączyliście takie firmy jak chanel i hebe, to reklamy wydają się jeszcze zabawniejsze. No i samo wykonanie mogło być dokładniejsze.
    Mam nadzieję, że może następnym razem postawicie na jakość, a nie na ilość. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam mieszane uczucia. Pomysł był świetny, jednak realizacja wypadła słabo. Niektórych śmieszą reklamy realnych marek, a mnie śmieszy spis treści, w którym jest więcej słowa "Stylizacja" niż "Hodor" w całym serialu "Gra o Tron". Przez szatę graficzną magazyn wygląda jak album na Stardoll, na miejscu redaktora naczelnego pooglądałbym trochę magazynów, żeby zobaczyć jak strony wyglądają. Dla mnie najlepsze stylizacje są na stronach 7, 8, 13, 18 (przepiękny total look), 19 i 20.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł. Ale przydałoby się więcej tekstu, jakichś komentarzy do stylek. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozczarowało mnie to trochę. Okładka jest świetna, jednak treść... której tak naprawdę nie ma, są same stylizacje i reklamy, nawet nie stardollowe. To jest bardziej lookbook, nie gazeta którą się czyta. Kiedyś magazyny na stardoll to były małe dzieła sztuki, z tekstem, grafikami i stylizacjami. , Tu chodzi o samą ideę magazynu, ten się z niej nie wywiązuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, dobrze napisany teks ale przydałoby się go więcej, opisy lub jakiś tekst przy stylizacjach też mogłyby się pojawić. Stylizacje na bardzo wysokim poziomie, zakochałem się w większości. Makijaże piękna ale moją ulubioną częścią są reklamy które wyszły wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  12. Magazyn to świetna forma zgrania całego zespołu. Wiem ile czasu potrzeba, żeby skleić chociażby same stylizacje. Jednak tak jak dla większości osób, brakuje mi tekstu. Za dopracowane uważam strony z reklamami- wyszły naprawdę super, okładka genialna. Stylizacje są piękne, ale szkoda, że nie ma podpisów do każdej modelki (nie jestem aż taką znawczynią każdej doll i dlatego nie wiem, czyja stylizacja jest czyja). Musiałam po prostu szukać postów za blogu i porównywać twarze medoll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dokładnie! Brakuje nicków przy stylizacjach

      Usuń
  13. Wow, jestem pod wrażeniem! Całość wyszła genialnie, nie spodziewlam się takiego efektu końcowego. Muszę powiedzieć że najbardziej mi się podobały reklamy, wyglądały tak realistycznie i z klasą ;) a w związku z częścią główną gazety, trochę mi zabrakło tła, było za prosto, chociaż może taki był pomysł. Ogólnie to jestem zaskoczona, pierwszy raz widzę coś tak takiego, well done ;) xd
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogliście np. dać jakieś zmyślone wywiady albo listy do redakcji. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie będę oceniać pracy po części swojej i swojego zespołu, ale powiem że albo jestem ślepa albo nie widzę kilku elementów nad którymi pracowaliśmy i które ja robiłam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie będę się powtarzać, bo wszystkie uwagi zostały już wymienione wyżej, pochwalę więc za pomysł, bo jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale super ! strasznie mi sie podoba ten pomysl! brawa dla was!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł, dawno nie widziałam magazynów w takiej formie, a bardzo mi się podobają :) Ogólnie całość fajnie, ale mogliście coś dodać, do tych stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również nie będę pisać tego co mi się nie podobało/co zauważyłem, bo wszystkie te rzeczy wymieniły już osoby powyżej więc postaram skupić się na tym, co doceniam w tym projekcie.
    Bardzo spodobała mi się stylizacje ze stron numer: 7, 18 oraz 20. Pomysł na wstawienie reklam - fajny, aczkolwiek moglibyście wypełnić te strony jakimś tekstem lub napisać coś w jakiś abstrakcyjny sposób między stylizacjami. No i wspomnę o tym, że magazyn mi bardziej przez to przypomina jakąś broszurę, a nie magazyn - ale to nic złego imo.
    Nie mniej jednak oddaję Wam to, że podjęliście się takiego zadania, bo na pewno nie było to łatwe :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również nie będę oceniać, ale Eryk wykonał dobrą robotę i naprawdę, naprawdę to podziwiam, więc ode mnie duże gratulacje ♥

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!