Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Rozdajemy prezenty za opinie!

Moi drodzy! 
Przed Wami ostanie rozdanie. Tym razem wybieracie prezent w którym kryją się zakupy. 
Pod wybranymi numerkami kryją się kwoty za które możecie wybrać sobie rzeczy ze Starplazy! 
Co trzeba zrobić? 
- wybrać swój numerek (tylko jeden!) 
-wpisać swój nick 
- oczywiście obserwować QoF i komentować posty
-napisać co Wam się podobało podczas QoF Fashion Week Fall/Winter 2017 (czekamy na szczere opinie!), a także ogólnie co byście chcieli zobaczyć na blogu, co jest zbędne




11 komentarzy:

  1. Numer 3
    Girlewelina
    Najbardziej podobały mi się posty z odwzorowaniem ubrań z pokazów, szkoda że pojawiły się tylko dwa takie posty. Byłem zachwycony większością waszych stylizacji i pięknymi makijażami. Przydało by się więcej stylizacji od czytelników. Na blogu przydałyby się posty i stylizacje tworzone z pomocą lub przez czytelników. Jak dla mnie nie nic nie jest zbędne na blogu według mnie im więcej postów tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Soxo_ 2

    Mi się spodobał szczegolnie porządek publikacji w czasie całego FW. Fajnie, że każdego dnia ukazywały się stałe posty (np ciekawostki czy trendy), a później inne, które stanowiły "główną atrakcję".
    Podoba mi się także sposób publikacji postów czytelników :)
    Jeśli chodzi zaś o treść postów, to szczegolnie spodobały mi się trendy. Ładnie opisanie, poparte zdjęciami z wybiegów. Widać, że autor zna się na tym. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na blogu... Więcej postów Coldi!!! Ten dział jest najlepszy na blogu. Ogólnie nie mam zastrzeżeń, lubię tu zaglądać i cieszę się, że mogę należeć do redakcji.

      Usuń
  3. Od roku,albo nawet i 2 lat spontanicznie wchodzę na Stardoll i dawno nie było mnie tutaj. Wchodząc ostatnio na stronę, od razu urzekły mnie (jak zawsze) projekty apartamentu 3siostry, ale jakoś przeczytałam kilka postów i stwierdziłam, że następnym razem poczytam posty. Wchodzę dzisiaj i wow ! Projekt bloga najlepszy, a ostatnie posty bardziej mnie przyciągają. Najbardziej chyba na co zwróciłam uwagę to magazyn Zakolorowanych, projekt całości dla mnie na +. Po prostu aż chce mi się wracać do Stardoll, inspirować się wami. Dziękuję wam za te chyba 4 lata (?) Blog z roku na rok jest co raz lepszy. Zaczynał się od zwykłych nowinek i stylizacji, a teraz jest mistrzostwo. Co chciałabym dodać jeszcze, kocham was wszystkich, za wasze poświęcenie i wytrwałość! Obiecuję, że co raz częściej będę wchodzić na bloga, Dziękuję wam <3
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram 3
    cherry9713
    Mi ogólnie cały FW bardzo się podobał, ale najbardziej chyba przypadły mi do gustu stylizacje od Melolitka, ponieważ były na bardzo wysokim poziomie, oraz oprawa graficzna była super. Podobał mi się też sposób prezentowania stylizacji od czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się najbardziej podobało 7 Trendów, makijaże i ciekawostki. Wybieram 1 chociaż jakoś specjalnie aktywny nie byłem. Szkoda, że nie było nic o butach a może przegapiłem? stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram numerek 2, mi sie najbardzueh podobaly wykorzystanie rzczy ze suite shopu byly takie booskie! z reszta wszystkie dzialy byly tak dopracowane, ze nie jeden by sie zdziwil.brakowalo mi prac czytelnikow ale to maly szczegol . wielkie brawa dla was za takie przygotowanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram 3
    Rouxrogue
    Wszystkie posty fajnie się czytało, liczę na więcej takich ''akcji'' nie tylko na fw ;) Posty pojawiały się tak szybko, że chyba nie nadążyłam z czytaniem wszystkich :D Na długo zapamiętam niektóre posty. Stylizacje lolitki - duży props za nie, wszystkie były zrobione I D E A L N I E

    OdpowiedzUsuń
  8. wybieram numerek 3, i moja opinia będzie bardzo prosta - wszystko mi się podobało, do tego cieszę się, że miałam w tym chociaż malutki udział i po prostu teraz już odliczam kolejne 365 dni:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram numer 1.
    Nick: jarus55

    Ogólnie cały Fashion Week bardzo mi się spodobał, wszystkie działy były dobrze przemyślane i jeszcze wygląd na czas FW - no super! Moimi ulubionymi działami były jesienne trendy Bartka i street style Patryka. Jeszcze mi się spodobały posty ManiakPupili i artykuł o makijażach napisany przez Beatkę i Sylwię. Jeszcze bym coś napisał o bankietach, ale niestety nie byłem ani razu. A szkoda, bo uwielbiam przebywać na imprezach kiedy jest jakaś okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy w życiu nie napisałam tylu (sensownych!) słów co w tygodniu FW, a nie należę do osób którym pisanie sprawia przyjemność i łatwość xd nie wiem co mi się podobało najbardziej, dużo było rzeczy które mnie zachwyciły. Przyjemnie wspominam artykuł o makijażu, uświadomił mi jak elastyczny może być make up i jeszcze ilu rzeczy nie wiem o nim. 7 TRENDS również było genialne! Na pewno podobało mi się to ze codziennie coś było i nie można było się nudzić ;) a najzabawniejszą rzeczą był "wyścig komentatorów" jak to nazywam - kto więcej, kto szybciej, kto wyższą zajmie pozycje w tabeli xD dziękuję bardzo za takie urozmaicenie mojego tygodnia i gratuluję wszystkim!
    Numer 4 tak na koniec ;) xdd
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!