Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
7 TRENDS FOR FALL WINTER 2017/2018 - DAY 7
Ostatni trend, który wybrałem to "plastikowe", przezroczyste, przeciwdeszczowe kurtki. Jest to chyba jeden z najulubieńszych trendów. Kurtki przeciwdeszczowe zostały bardzo zmodernizowane i prezentują się na pokazach wyśmienicie. Świetnie wygląda mix plastiku i srebra, złota, różnego rodzaju materiałów. 
Antydeszczówki zobaczymy u Emilio Pucci, Emporio, Moschino.


Na stardoll zarejestrowałem kilka sztuk bardzo fajnie wykonanych przezroczystych, plastikowych rzeczy i ubrań. Potrafią nadać formę stylizacji. Ja osobiście jestem zauroczony tym trendem, stylizacje wykonywało mi się bardzo przyjemnie.
A jakie jest Wasze zdanie na temat tego trendu? Jak całościowo podobała Wam się seria? Do usłyszenia ;)

12 komentarzy:

  1. Nie lubi tego trendu, kojarzy mi się z tandetnymi ubraniami. Jednak twoich stylizacjach plastikowe elementy mi się podobają. Pierwszy look jest mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten trend, muszę sobie coś plastikowego kupić. Uwielbiam to plastikowe coś z pokazu moschino ale pozostałe stylizacje z wybiegu też bardzo mi się podobają. Twoje stylizacje też są ładne ale pierwsza jest lepsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z natusiek - trend moim zdaniem do bani, ale Twoje stylizacje naprawdę świetne!
    W realu najbardziej nie kumam tych plastikowych butów lansowanych zdaje się przez panią Jenner. Jak się w nich czuje ta biedna stopa...

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko o już ostatni Twój post, ale zgapiłam...:/ Antydeszczówki! ha ja nie lubię tego trendu, bo moim zdaniem wygląda to bardzo sztucznie, kojarzą mi się z tymi płaszczami za kilka groszy w kiosku; uwielbiam jak ubrania są puszyste, mięciutkie :) A stylizacje super! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nienawidze plastikow, ale twoje stylizacje sa cudowne! jestem zauoczona, tak kojarza mi sie tez po pare zł w kiosku hahahaha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje są świetne, ale nie widzę ich zastosowania na ulicach XD Dobrze, że mamy Stardoll i możemy oddawać się własnym fantazjom X'D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam również nie jestem fanem tego trendu, ale na stardoll czasem zdarzy mi się zrobić jakąś stylizację z takimi ciuchami :p
    Z Twoich propozycji chyba postawię na numer dwa, wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  8. takie kurtki mi się bardzo podobają, więc jak dla mnie post jak najbardziej na plus:D

    OdpowiedzUsuń
  9. W realu tego nie nosze i nie założę, bo jest to okropne, jednak na stardoll czemu nie ;)
    Twoje propzycje są fajne i ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moje klimaty. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  11. A seria była super. Bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam chętnie bym nosił taką, przeźroczystą kurtkę przeciwdeszczową na ulicy, to byłaby na pewno lepsza opcja niż cienki płaszcz bez kaptura. Wszystkie looki z wybiegu mi się podobają. Stardollowe stylizacje są fantastyczne i nie mogę się zdecydować, która z nich jest lepsza!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!