Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
7 TRENSD FOR FALL WINTER 2017/2018 - DAY 1
Witajcie w pierwszym poście z serii poświęconej siedmiu trendom na jesień/zimę 2017/18. Podobnie jak w tamtym roku  będziecie mogli zobaczyć ciekawe trendy z realnych pokazów mody oraz moją interpretacje tego tematu. Nie przedłużając, zapraszam do oglądania.

Trend "Miękkie Dzianiny" ma na celu wykorzystanie całego potencjału grubych, dzierganych swetrów. Lecz nie w stylu tych od babć, które robią go na drutach przez pół roku, aby dać na urodziny czy święta. Co prawda liczy się gest, no ale trochę w oczy boli. Swetry w tym sezonie mają być przede wszystkim nowoczesne, modne, casualowe i ciepłe.
Szydełkowe dzieła na swoich pokazach pokazali Agnona, Antonio Marras


Aby wykorzystać cały potencjał tych ubrań, należy pamiętać o zachowaniu pewnego rodzaju równowagi. Ja osobiście tak uważam. Pierwszy set to gruby oversizowy sweterek, pod nim koszula oraz spódnica 3/4. Do uzupełnienia stylizacji wykorzystałem ciężkie białe buty ze srebrnymi czubkami. W ostatnim czasie coraz bardziej dostrzegam potencjał tych butów. Druga stylizacja to kombinacja z kwiatowym wzorem. Pod sweter założyłem zwiewną, printowaną spódnicę, a pod nią ciężkie, szerokie spodnie. Do ręki włożyłem torebkę oraz gałązkę kwiatów. Taka sama gałązka znajduje się za uchem doll.
Co sądzicie o tym trendzie? Podoba Wam się on? Piszcie i zapraszam już jutro na kolejny post.

12 komentarzy:

  1. Od zawsze lubiłam chodzić w grubych i za dużych swetrach, więc czy mogę siebie nazwać prekursorem tego trendu? XD pierwsza stylizacja jest obłędna ( ofc z wykorzystaniem moich fav kolorów), a druga jest według mnie za ciężka, wydaje mi się że przez ten męski sweter
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Grube i za duże swetry to ja kocham w Realu ale na stardoll nie jestem do nich za bardzo przekonany. Pierwsza stylizacja jest cudowna i świetnie pasuje do twojej doll. Druga niestety ale mi się nie podoba może to przez te spodnie

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham oversizowe swtetry ,te dziergane
    Swtetry od babci tez można fajnie wystylizwac. pierwsza stylizacja jest obledna druga taaka sobie , poco spodnie i spodnica- to zle połączenie:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja realnie nie lubię takich swetrów. Na Stardoll czasem je ubieram.
    Podoba mi się pierwsza stylizacja, natomiast druga zupełnie do mnie nie przemawia. Nie rozumiem też mody na te masakrycznie długie rękawy. Ponadto w obu stylizacjach rzuca się w oczy "wystające" ciało doll - w pierwszej wychodzą kostki palców z rękawa, a w drugiej ramię

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umiem wybrać lepszej, w pierwszej nie podobają mi się buty a w drugiej torebka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, widzieć znowu ten dział. ;)
    Grube swetry bardzo lubię, ale sporadycznie pojawiają się u mnie na stardoll i w mojej szafie, co jest dziwne, bo już przy takiej pogodzie zaczynam marznąć. :D
    Twoje stylki są świetne, choć chyba druga odrobinę bardziej mi się podoba, szczególnie dół.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś kochałam grube swetry, teraz raczej ich unikam. Na stardollu dokładnie tak samo :D
    Stylizacje obie są boskie, ale w drugiej nie podobają mi się te kwiatki. O ile ten w ręce ostatecznie mógłby zostać, to ten we włosach kompletnie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ten dział!
    Grube swetry są świetne, zwłaszcza te z za długimi rękawami. Uwielbiam nosić takie swetry jesienią i zimą, więc się cieszę, że sezon na swetry został otwarty!
    Obie stylizacje są przepiękne, jednak uważam, że pierwsza jest o niebo lepsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam swetry. Pierwsza stylizacja wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham swetry, szczególnie oversizowe :) używam takich i w realu i na stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Uwielbiałem te posty na poprzednim FW!
    Trend fajny, podoba mi się mega na fotkach itd. ale nie wyobrażam sobie nosić takich swetrów w realu xd
    Szkoda, że na sd nie ma zbyt wielu oversizeowych swetrów, bo twoje stylizacje są boskie jak zawsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie jest też przytulić się do takiego swetra w jesienny wieczór... stardollowy10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!