Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
7 TRENDS FOR FALL WINTER 2017/2018 - DAY 4
Wczoraj było kolorowo, no to dzisiaj lecimy na ponuro. Oficjalna moda biurowa z okropnymi fasonami przechodzi transformację. Te same ubrania zostają poddane modernizacji i są wydawane w nowym, nowoczesnym stylu. W niektórych biurach nie można pozwolić sobie na kolory, więc ta opcja jest idealna dla tych osób. Jest formalnie ale wygodnie i stylowo.
Nowoczesne propozycje biurowych sekretarek przedstawiają nam Gabriele Colangelo, N21, czy Versace


Stardoll niestety jeszcze nie posiada, aż tyle ciekawych ubrać, lecz zawsze można coś wykombinować. W pierwszej stylizacji użyłem bardzo fajnych spodni na gumke. Druga stylizacja już jest odważniejsza. W końcu udało mi się wykorzystać do czegoś ten płaszcz. 


A jakie jest Wasze zdanie? Piszcie !

15 komentarzy:

  1. Jakby były takie rzeczy jak na zdjęciach z wybiegów to jameska by nosiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałem się w pierwszej stylizacji z wybiegu. Co do twoich to są ładne, bardziej podoba mi się druga ale brakuje w niej podszewki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^this.

      Osobiście nie lubię biurowego stylu, ale modelka z 1 zdjęcia ma ekstra ciuszki.

      Usuń
  3. kocham taki styl i ciesze sie ze coraz wiecej osob po niego siega, bardzo podobaja mi sie stylizacje . w peirwszej brakuje mi podszewki ale to minimalny szczegol , i takie pytanie po za sad jest ta cudowna torebka z1 stylizacji? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, wreszcie jakieś monotonne i ciemne kolory! Podoba mi i się ten styl i również twoje stylizacje. Widzę że zastosowales w pierwszym outficie te ostatnio popularne spodnie- na sd jeszcze nie są aż tak sławne a to szkoda ;/ druga stylizacja bardziej do mnie przemawia - lubię te długie i ciężkie płaszcze
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się nie podobają stylizacje z wybiegu, natomiast Twoje bronią tego trendu - pierwsza jest absolutnie boska. Druga także, ale na niekorzyść działa brak podszewki zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką takich klimatów, więc bardzo się cieszę, że mamy taki trend w tym sezonie. Twoje stylki są spoko, ale w sumie mogłeś je trochę "podkręcić" jakimś ciekawymi elementami. C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam "brzydkie" ubrania w nowoczesnym wydaniu! :D
    Wszystkie looki z pokazu mi się podobają i na Stardollu bym najchętniej wziął drugi look.
    Twoje stylizacje są świetne, pierwsza bardziej mi się podoba ze względu na kolorystykę!

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak kocham brzydkie ciuchy na wybiegach, zawsze najlepiej się prezentują :p
    Stylizacje są super, mega stonowane jak na Ciebie, ale to nic złego IMO. Druga stylizacja jest nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie twoje stylizacje bardzo mi się podobają, no może trochę bardziej ta ciemna :) Co do stylizacji z wybiegu są dosyć specyficzne, ale to żadna nowość, na wybiegach to norma. Trend jak najbardziej mi podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. druga stylizacja bardzo fajna,ale razi mnie brak podszewki xo

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacje świetne !

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w pierwszej stylizacji. Skąd te spodnie? Pierwszy raz widzę.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!