Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Seen in real life

SrebrnaMuza
Aleksandra


Aloha! Dziś post jest później niż zwykle, ponieważ musiałam ogarnąć kilka spraw. ''Dziady'' przecież same się nie przeczytają! ;) Musiałam przez nie przebrnąć, bo lektury stricte do matury są dla mnie naprawdę ważne. Uff.. dałam radę! A Wy jak się miewacie?


 Przyznaję, że dzisiejszy post został zrobiony na biegu. Dziś w bazarze znalazłam tą piękną, zieloną sukienkę i bez wahania kupiłam ją. Podoba mi się, że jej ramiona są szersze, przez co sukienka odbiega od reszty nudnych fasonów. Dodam, że upolowałam ją za jedyne 7sd! 
Drugim dzisiejszym artykułem, który przedstawię jest spódniczka z kolorowymi cekinami. Długo już ją mam, ale jeszcze nie zdarzyło mi się jej użyć. Dzięki cekinom spódniczka nabrała charakteru; bez nich byłaby zwyczajnie nudna i nikt pewnie nie zwróciłby na nią uwagi.

 Oba artykuły pochodzą z pokazu Balmain Spring 2009.
vogue.com


Sukienka pochodzi ze sklepu Archive, a spódniczka z ELLE.

1.  sukienka- Archive | spodnie- Alexander Mcqueen Tribute | torebka&naszyjnik- Callie's Picks | buty- MSW| bransoletka-
Tingeling Halloween Couture| kolczyki- Voile
 
2. spódniczka- Callie's Picks | płaszcz- Yves Saint Laurent Tribute | torebka- nelly.com | bluzka- Moschino Tribute | buty- Anna Sui Tribute | okulary- Callie's Picks

Jak odbieracie mój dzisiejszy post? Czekam na komentarze! 

18 komentarzy:

  1. śmieszy mnie to, że zawsze takie działy pokazują brzydkie ubrania, a nie te naprawdę wartę uwagi. ta sukienka i spódnica są okropne bye

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się jednoznacznie ocenić, co wygląda dobrze, a co źle, bo każdy człowiek ma inny gust i każdemu podoba się co innego. Po za tym nazwa działu jasno mówi, że pokazuję odpowiedniki stardollowych ubrań w realu, a nie najlepszych ubrań. :)

      Usuń
    2. "Nie to ładne co ładne, a to co sie komu podoba"-z "brzydkimi" rzeczami jest podobnie. Mi się sukienka podoba, nie uważam że są to brzydkie ubrania :)

      Usuń
  2. sukienka jest okropna ale spodnodniczka boska. 2 stylizacja wymiata natomiast druga dno:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliłaś się napisałaś w że druga bomba i że druga okropna.

      Usuń
    2. no faktycznie ups pierwsza to dno*

      Usuń
    3. Ja rozumiem, że stylizacje nie muszą się tobie podobać, bo do mnie też nie trafiają, ale trochę kultury w swojej wypowiedzi.
      To, że pierwsza do ciebie nie trafia nie oznacza, że możesz bezkarnie sobie wszystko krytykować. Jeśli dalej chcesz wyrażać swoją wiele wartą opinię to przynajmniej podaj jakieś powody dlaczego tak uważasz. Z tego przynajmniej idzie coś wynieść.

      Usuń
    4. nie lubie polaczenia spodni i sukienki, i sukienka w sama sobie hest poprostu brzydka. to jest moje zdanie po co sie czepiac? nie chce sie wbjac w klotnie, wiec na kolejne komentarze poprostu ci nie odpowiem

      Usuń
    5. a o zapomnialam spytac o co ci chodzi z tym "wiele warta" -chyba dla bloggera kazda opinia jest wazna? Najwidoczniej dla ciebie nie;) wiem ze nie jestem taka dobra w tym jak np. ty ale to chyba ni3 oznacza ze masz mnie "eliminowac?" no trudno moozna i tak;)

      Usuń
    6. To czemu tego nie napisałaś, tylko określiłaś to mianem "dna"?
      Wiele warta odnosiło się do tego, że ta opinia tak naprawdę nic nie daje. Napiszesz komuś tak i co dalej. Ty nic z tego nie masz, a drugiej osobie może być po prostu przykro i nic pozytywnego z tego nie wyniesie.

      Usuń
  3. Druga świetna, pierwsza jest brzydka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest fatalna

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się przedstawione przez Ciebie ubrania, sukienka mimo okropnej grafiki mnie zachywca. Co do stylizacji, to w pierwszej stylizacji nie podoba mi się połączenie sukienki i spodni - skraca medoll, przez co wygląda źle. Druga stylizacja jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadna stylizacja nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka mi się nie podoba, spódniczka jest fajna :) stylizacja druga zdecydowanie wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba artykuły są super i podobają mi się obie stylki

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o Balmain to na stardoll była też ładniejsza i lepiej wykonana wersja zielonej sukienki, tylko że z dekoltem. Myślę, że ona byłaby ciekawsza do wystylizowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. realne wersje lepsze, stardollową mam tylko sukienkę ale nie jest jakaś szałowa.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!