Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wybieg pod lupą #8 Emilio Pucci

Cześć i czołem! Po zakończonym Fashion Week na naszym blogu
przybywam ja z Wybiegiem pod lupą.
Sprawdźcie co tym razem udało mi się namierzyć :)



Dziś pod lupą pokaz Emilio Pucci kolekcji Wiosna 2010.
Pierwszą z sukienek miałam już w szafie od jakiegoś czasu, natomiast dwie pozostałe kupiłam jedną po drugiej podczas przeglądania starbazaru.

Jak widać powyżej wszystkie sukienki pochodzą ze sklepu RIO.
Nie mam takiej wiedzy i nie jestem w stanie stwierdzić czy trafiły do Starplazy w tym samym czasie.
Ceny w starbazarze zachęciły mnie do zakupu i bardzo się cieszę, że są z jednej kolekcji.

Poniżej zdjęcie realnych wersji sukienek prosto z pokazu:

Podoba mi się bardzo to, że stardollowe wersje bardzo dobrze odzwierciedlają pierwowzory.
Mimo jakości grafiki, bardzo podoba mi się ostatni a znich.

Dlatego też stworzyłam stylizację właśnie z tą sukienką.



Dajcie koniecznie znać jak Wam się podoba!
Czekam na Wasze opinie :)

Coldi

17 komentarzy:

  1. Podobają mi się wszystkie sukienki ale ostatnia jest najlepsza, twoja stylizacja średni mi sie podoba, czegoś w niej brakuje i zmienilbym buty

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka z Twojej stylizacji jest najlepsza, chyba jej poszukam :D
    A stylizacja fantastyczna, buty bez obcasa sprawiają, że wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi se tylo pierwsza i ją posiadam. stylizacja nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja mi się bardzo podoba. Ciekawi mnie czy cieniowania nóg powstały w photoshopie czy jednak może nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Photoshop - oczywiście :) Zmieniłam też nieco rozstaw nóg i rąk (po prawej stronie) :))

      Usuń
  5. Mam pierwszą sukienkę, ale do tej pory jeszcze nie wykorzystałam jej w żadnej stylizacji. Twoja propozycja jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Realne sukienki wyglądają przepięknie na modelkach, a kolorystyka jest niesamowita. Z wybiegu rozpoznaję buty z dwóch pierwszych looków. Jeśli dobrze pamiętam, stardollowe odpowiedniki pochodzą ze sklepu Archive. W swojej szafie mam tylko pierwszą sukienkę, a chciałbym mieć trzecią sukienkę.
    Stylizacja jest ładna, ale dodałbym jakąś torebkę i nic bym nie zrobił z nogami i dłonią w programie graficznym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jak teraz pomyślałam, znam te buty. Ale to tylko taki mały dodatek. Jeśli chodzi o przeróbki, to miałam akurat więcej czasu, więc się pobawiłam ;)

      Usuń
    2. Rozumiem, baw się śmiało! :D
      Czekam na następny post, bo serio lubię ten dział! :3

      Usuń
  7. Twoja stylizacja urzekła mnie. Fajnie skompletowałaś górną część tego looku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie przedstawiona stylizacja, do tego post całkiem fajny, więc wszystko na plusik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Podoba mi się pomysł porównywania realnych ubrań i stardollowych odpowiedników :D A stylizacja super:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie jestem fanką tych sukienek. Może ostatnia ma jakiś potencjał. :P
    Twój look podoba mi się, choć może dodałabym np. torebkę, bo jest trochę pusto. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie, jedynie co przykuwa mój wzrok to nogi modelek. Jak można być tak chudym? Xd niezbytnio przemawia do mnie styl 2010, kojarzy mi się z takim kiczem xd ale twoje odtworzenie stylizacji jest genialne!
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje są bardzo ładne imo, zawsze mi się podobały - może dlatego, że są w moim ulubionym kolorze xd
    Stylizacja super, ale nie podoba mi się ta obróbka dollki, lepiej wyglądała naturalnie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!