Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modelki na Stardoll?
stardollmodels.

Modelki na Stardoll?


Osoby które  interesują się moda, wiedzą że pokaz bez modelek to nie pokaz, natomiast magazyn bez modelki na okładce to nie byłby magazyn modowy.
Lecz czy zjawisko jak modeling istnieje na Stardoll? Oczywiście, że TAK! A „polski Stardoll” ma się czym pochwalić!
Naszym towarem eksportowym bez cienia wątpliwości można powiedzieć że jest Patriciaa. ( dawniej na sd jako  Kaszmir13, lecz konto zostało skradzione) i kadet12. Obydwie dziewczyny są bardzo popularne w zagranicznej społeczności DOLLYWOOD. 



Obydwie zaczynały swoją przygodę  w modeling od modowego giganta Voguemagazine na przełomie 2012-2013r. Magazyn wyznaczył i silnie wpłynął na kształt stardollowych magazynów w późniejszym czasie. Po ukazaniu się na łamach magazynu Vogue. Propozycje współpracy w innych projektach posypały się błyskawicznie.

Editorial dla Vogue Magazine

Pracowały między innymi dla takich stardollowych magazynów jak:  Escape Magazine, Allure Magazine, Elle Magazine, Flawless Magazine, Harper’sBazaar Magazine, Haute Magazine i wiele innych.

Kadet12 Patriciaa.

Jak również dla polskich stardollowych magazynów modowy takich jak: Disastermagazine, Coquet Magazine,Cluin Magazine czy też Lilouttemagazine.
Patriciaa.                                                                   kadet12

Obie również mają kilka okładek magazynów na swoim kontach, Patrycja ma  ich około sześć a kadet12 około osiem okładek.


Poza magazynami biorą udział w pokazach modowych. Dziewczyny szły w około 15 pokazach.

Kadet12


Patriciaa.

Obydwie w 2015 roku zostały okrzyknięte przez środowisko modowe supermodelkami!


Do teraz czynnie pracują jako modelki pod skrzydłami jedynej i najlepszej agencji modelek na Stardoll „ IMG Stardoll Agency” i biorą udział w kolejnych projektach.


Autor: stardollmodels.

20 komentarzy:

  1. pdoziwiam te dziewczyny od jakiegos czasu , i jestem z siebie i z nich dumna haha - z siebie ze jestem z tego co kraju co oni XD a z nich wiadomo czemu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę mnie śmieszy, że wokół tego zjawiska jest taka poważna otoczka: prestiżowe magazyny, agencje itp. Jednak sama jestem, częścią czegoś dosyć podobnego, więc chyba trochę hipokryzja, c'nie? :D
    Wracając do tematu, o dziewczynach słyszałam. Mają piękne, intrygujące dollki i bardzo fajnie, że godnie reprezentują nasz kraj. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam opinię - także uważam to za zabawne. W tym artykule przeczytałam o tym zjawisku po raz pierwszy. Nie miałam pojęcia o istnieniu takiej części (czy też odłamu) gry :D

      Usuń
    2. Właśnie to samo chciałam napisać... Śmieszy mnie to, że padło określenie "pracują", że są w jakiejś agencji... Przecież ktoś wstawia tylko ich pikselową twarz w jakieś grafiki (które notabene są bardzo ładne) i to tyle z ich "pracy" i prestiżu XD Dla mnie to przykład brania gry już zdecydowanie za poważnie. Z resztą tak samo jak Soxo o tym nie słyszałam, to znaczy wiem, że powstawało dużo stardollowych magazynów w latach 2012/13 (że są nadal dowiedziałam się teraz) no i oczywiście grafiki, ale że jest z tym związany taki wielki modelkowy biznes to pierwsze słyszę :D

      Usuń
    3. No i ja też się pod tym podpiszę. "Dziewczyny szły w około 15 pokazach"... przecież to brzmi strasznie :D może ktoś napisze coś więcej na ten temat? Bo według mnie to przełożenie życia do gry aż zanadto... :l

      Usuń
    4. mam podobne odczucia co do samego nazewnictwa, ale zabawa całkiem fajna. I fajna ciekawostka bo nie miałam o tym pojęcia. Jedyny magazn który oglądalam to polski Sezaam.

      Usuń
  3. Nie miałem pojęcia że takie coś istnieje

    OdpowiedzUsuń
  4. to zupełnie inna rzecywistość

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale w sumie mam pytanie - to wszystko tak na poważnie? :D modelki otrzymują jakieś wynagrodzenie w sd czy coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że autor nieznany, bo z chęcią bym się dowiedział kto wziął ten temat na poważnie :D

    Sam jestem twarzą QoF, jednak tutaj chodzi o coś innego. Artykuł byłby bardzo świetny, gdyby temat stardollowych modelek zostałby potraktowany humorystycznie. A tak, to mamy śmieszną treść - śmieszy ona nas śmiertelnie poważnym podejściem do tematu + konto autora ma 4 lvl. Grafiki przedstawione w poście są super wykonane. Szkoda, że nie ma żadnych informacji na temat twórców tych magazynów/looków. To o nich powinien być poważny artykuł, to oni ciężej pracowali nad takimi rzeczami. To zasługa grafików, a nie modelek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak 4 level XDDDD ja wpisałam i ma 68 XDDD

      Usuń
    2. O panie! Masz rację xoxo. Patrzyłem na wiek XDDDDDDD

      Usuń
  7. Hehe, śmieszne xD nie pomyslalabym nigdy że coś takiego się dzieje w stardollowym świecie. Nie wiem co mam dalej napisać bo jestem dość zaskoczona xd
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako 'emerytowan grafik' na stardoll, to mi ten temat bardzo przypadł do gustu, jednak jak inni powyżej, uważam, że jest to brane za poważnie, mimo wszystko podziwiam, ponieważ jest to ogromny wkład pracy, ja poleglbym juz na starcie, graficzenie to bylo tylko chwilowe hobby, teraz jest mi to bardzo obojetne, troche 'skilli' pozostalo z czego sie ciesze, bo pradopodobnie przyda mi sie w przyszlosci c:

    OdpowiedzUsuń
  9. nie bede powrarzał tego co wszyscy juz napisali ^^, post bardzo mi sie podoba, ciekawi mnie jakie są jeszcze polskie stardollowe "modelki" :v

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że istnieje coś takiego o_O niemniej artykuł ciekawy, ale zgadzam się z opiniami powyżej, że takie zjawisko brane na poważnie jest bardzo zabawne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłem świadomy tego, że istnieje taki półświatek w stardollowym świecie, ale troche mnie to przeraża. Idk. trochę to creepy, od tego powiedzmy 2012 byłyby w stanie zacząć i rozwinąć prawdziwą karierę modelingową. Chociaż nie mogę tego stawiać w takim świetle, przecież nie znam ich poza stardoll, może już są modelkami. Kto wie? 🤔

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również znam ten półświatek, i w przeciwieństwie do Was, nie przeraża mnie to. Myślę, że fajnie się tym bawią. A całe pokazy pod względem graficznym są genialne. Owszem największe brawa powinny dostawać graficy.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!