Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wybieg pod lupą #9 Burberry

Zapraszam na kolejną dawkę mody prosto z wybiegu - tym razem coś z nowości.
Tym razem moje oczy przykuła bardzo interesująca kolekcja Burberry Jesień 2017.



Miło ze strony adminów, że tak pięknie połączyli ze sobą kilka ostatnio dodanych do Starplazy ubrań.
Wśród ostatnich znalazły się spodnie, koszula, spódnica, sweter i buty inspirowane najnowszą kolekcją Burberry. Poniżej zdjęcia z metkami, ponieważ umieszczone zostały w różnych sklepach.


Jeśli chodzi o cały pokaz najbardziej spodobały mi się detale.
Przyznacie sami, że duże i błyszczące kolczyki prezentują się świetnie.

 Ciekawym rozwiązaniem jest też połączenie grubych, wzorzystych skarpet z lekkimi sandałkami na obcasie. Oraz według mnie "gwóźdź programu" w postaci swego rodzaju krawatu, spiętego dużą złotą agrafką - to spodobało mi się najbardziej w całej prezentowanej kolekcji. 


Tutaj przedstawiłam Wam  moje ulubione stylizacje.

Tak jak przedtem, tak i tym razem spróbowałam odwzorować stylizacje.
Tym razem zrobiłam trzy. Dwie na wzór prawdziwych oraz jedna, która postała pod wpływem inspiracji całą kolekcją.
Tak wyszło, że akurat obie z płaszczami. Ale przynajmniej wyszło jesiennie ;)

A poniżej moja własna kompozycja.

Napiszcie jak Wam się podoba dzisiejszy post.
Czekam na Wasze komentarze.

Buziaki





21 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, kupiłem wszystkie te ubrania ale jeszcze nie udało mi się nic z nich stworzyć. Zgadzam się ze detale wyglądają wspaniale, pomysł na buty ze skarpetkami też ciekawie wygląda. Odwzorowania z pokazu wyszły ci wspaniale, niestety trzecia propozycja mi się nie podoba ze względu na sweter.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie kupiłem :v stylizacja są ładne, 2. mi się najbardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez nic nie kupilam, te hb to porazka... sylizacje sa boskie! zachwycam sie nimi *O*

    OdpowiedzUsuń
  4. To te spodnie są w plazie :oo pędzę kupić. Dwie pierwsze stylizacje ekstra, ale czemu bez podszewki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktore spodnie?pytam z ciekawosci

      Usuń
    2. Hot buys, w kratę

      Usuń
    3. Czemu bez podszewki? Nie wiem. Nie zawsze zwracam na to uwagę. Tym razem widocznie nie biło mnie to po oczach, dlatego jej nie dodałam :)

      Usuń
  5. brak podszewki raz, ale stylizacje są super! kupiłam większość tych rzeczy i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam podszewki :P admini całkiem niedawno wpadli na coś takiego - zapomina mi się :D

      Usuń
  6. Miny tych modelek... Czy one naprawdę zawsze muszą chodzić takie smutne, naburmuszone, obrażone na cały świat? To dlatego, że nie pozwalają im jeść i są głodne? Czy może dlatego, że jakiś pajac-projektant z wizją kazał im założyć skarpety do sandałów? stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to, że takie miny ma większość ludzi w codziennym życiu. Takie komentarze mnie śmieszą.

      Usuń
  7. O, bardzo mi się podoba temat tego wpisu, chciałbym więcej takich postów przeczytać! :D
    Wszystkie ciuszki mi się podobają, w szafie mam tylko sweter.
    Ze stylizacji podobają mi się pierwsza i trzecia, chociaż w trzecim looku bym dał jakąś torebkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie, że akurat dotyczy nowych (niedawno dodanych do plazy) ubrań?

      Usuń
    2. Chodziło mi o to, że ubrania z różnych, stardollowych sklepów pochodzą z jednego domu mody, Burberry.

      Usuń
    3. Aaaaaa o to chodzi. No tak akurat wysZło ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tak rzadko wchodzę teraz na sd, że nawet nie jestem świadoma ile jest fajnych rzeczy xd kolekcja Burberry jest genialna, lubię takie klimaty, długie płaszcze i spodnie w kartkę. Co do twoich stylizacji, udało Ci się z dużą dokładnością odwzorowac oryginalne wersję outfitów. I like them ;) xd
      xxlena4444xx

      Usuń
  9. Kocham te spodnie i tak bardzo żałuję, że admini nie pokusili się na dodanie kolczyków z tej kolekcji. Idealnie wpisują się w mój styl.
    Z twoich propozycji, pierwszy look to mój ulubieniec, choć wszystkie są serio fajne. :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!