Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
QoF FW: Wyniki konkursów i loterii

3siostry
Kinga
dominikadomcia
Kamil
missmariksza
Iwona

Moi kochani!
Przyszedł czas na wyniki wszystkich konkursów oraz loterii z QoF Fashion Week Fall/Winter 2017!
Nie przedłużając - zaglądajcie i sprawdzajcie! 



Pokaż swój styl!



Powyższe trzy stylizacje ukazały się na blogu i kolejno otrzymują
MajkaStar1999 100sd
Jarus55 75sd
Cherry9713 50sd


Napisz post i zostań redaktorem...

Na blogu pojawiły się dwa artykuły naszych czytelników, jednak tym który zdobędzie główną nagrodę jest... 

"Red is the new black"

napisanego przez Cherry9713! Gratulujemy, zdobywasz 100sd!

"Modelki na stardoll" autorstwa stardollmodels. zdobywa małe wyróżnienie w wysokości 50sd!

Po odbiór nagród zgłoście się na konto QueenCrew!



Loteria #1

Poniżej możecie zobaczyć co było do zdobycia! 

1. Jarus55
2. natusia_182
3. xxlena4444xx
4. Zosia21212z
5. Uplooad
6. MajkaStar1999
7. rockarolla_
8. MyMelisaWhite
9. _karolcia01_
10. Stardollowy10
11. dora55xd
12. James69.
13. Soxo_
14. Girlewelina
15. Sylwia5278
16. Domi_miaa
17. Rouxrogue
18. kitttly
19. Cherry9713
20. Marta32222





Po odbiór nagród zgłoście się na konto QueenCrew!




Komentator QoF Fashion Week Fall/Winter 2017

Jeden z najważniejszych dla nas konkursów, chcieliśmy sprawdzić kto jest lojalnym obserwatorem bloga, a kto komentuje tylko dla nagród. Jesteśmy mile zaskoczeni, ponieważ komentowały osoby, które komentują bloga systematycznie, ten tydzień nie różnił się bardzo od 'normalnego' tygodnia. "Quality, not quantity" czyli jakość, a nie ilość, to na czym się skupiliśmy najbardziej!
Nie przedłużając, osoby które wybraliśmy to:

natusia_182 reklama w pasku na tydzien + 200sd
Jarus55 150sd
xxlena4444xx 100sd

W sprawie reklamy w pasku bocznym, skontaktuj się z dominikadomcia!



Loteria dla Elity QoF



1. nikt
2. Jarus55
3. stardollowy10.

4.. nikt
5. nikt
6. Uplooad

7. nikt
8. qawerty789
9. nikt

10. nikt
11. James69.
12. nikt

13. Girlewelina
14. natusia_182
15. xxlena4444xx



Szkoda, że nie każdy się zgłosił z Elity, ale myślę, że ucieszą się Ci co się zgłosili. Jeżeli nie podoba się Wam wybrany numerek możecie wybrać jeden z pozostałych :) Pamiętajcie, 'kto pierwszy ten lepszy'!
Po odbiór nagród zgłoście się na konto QueenCrew!



Loteria #2

Loteria druga polegała na wybraniu jednego pudełka spośród sześciu, a oto jakie kwoty kryły się w każdym pudełku: 50sd, 35sd, 50sd, 75sd, 100sd oraz w ostatnim pudełku aż 150sd! Szczęśliwcami są:

1. Domi_miaa 50sd
2. MajkaStar1999 35sd
3. Elizka15 50sd
4. Soxo_
75sd
5. Kalosz4
100sd
6. Uplooad
150sd



Rozdajemy prezenty za opinie!

Oczywiście wszystkie opinie przeczytaliśmy i na pewno będą one wzięte pod uwagę przy kolejnych atrakcjach! Jednak najbardziej spodobały nam się opinie napisane przez:

1. Rouxrogue w tym pudełeczku kryła się kwota 50sd na zakupy z listy życzeń

2. xxlena4444xx w tym pudełeczku kryła się kwota 75sd na zakupy z listy życzeń

3. Girlewelina w tym pudełeczku kryła się kwota  40sd na zakupy z listy życzeń



Redaktorzy QoF & Blogi Partnerskie

Bez naszych redaktorów, Fashion Week prawdopodobnie by nie powstał, chcielibyśmy im podziękować za ogromny wkład pracy oraz za to, że poświęciliście swój wolny czas aby napisać tak świetne posty! Z tego powodu każdy z redaktorów bloga Queens of Fashion, który wziął udział w Fashion Week otrzymuje po 100sd wynagrodzenia!

Chcielibyśmy też wynagrodzić Bartka, FunOpler kwotą wysokości 200sd za pomoc w organizacji całego tygodnia mody, dzięki Tobie wszystko poszło sprawniej oraz osobiście dziękuję za zastąpienie mnie podczas mojej nieobecności! Świetnie się spisałeś :)

Również ogromne podziękowania dla redaktorów blogów partnerskich oraz ich przedstawicieli! W ramach podziękowań postanowiliśmy również was wynagrodzić drobną sumą 20sd na zakupy w starplazie! Dodajcie do listy życzen to, co chcielibyście oraz zgłoście się do missmariksza w księdze gości!



Odbiór nagród

• Jeśli wygrałeś w:
Napisz post i zostań redaktorem..., Loteria #1, Loteria dla Elity QoF po nagrodę zgłoś się na konto QueenCrew!

• Jeśli wygrałeś w:
Pokaż swój styl, Loteria #2, Rozdajemy prezenty za opinie po nagrodę zgłoś się na konto missmariksza!

• Jeśli wygrałeś w Komentator QoF Fashion Week Fall/Winter 2017
- po reklamę w pasku bocznym zgłoś się do dominikadomcia;
- po sd zgłoś się do missmariksza  rezerwując rzecz w bazarze za tę kwotę plus prow, lub dodaj konkretne rzeczy do swojej listy życzeń i dopiero zgłoś się 

• Redaktorzy Queens of Fashion oraz blogów partnerskich po nagrody zgłoście się do missmariksza!
info: promocje się nie sumują, czyli: jeśli jesteś redaktorem na QoF oraz na blogu partnerskim, zgłoś się tylko po 100sd

26 komentarzy:

  1. Super, dziękuję!
    Do kogo mam się zgłosić po odbiór?

    OdpowiedzUsuń
  2. poproszę numer 7 z elity:D qawerty789

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje, mam pytanie czy mam szanse wgl sie jeszcze dostac do elity? komentuje systematycznie ale to chyba bez sensu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że masz szansę na powrót na listę Elity, jak pisałem jakiś czas temu, po prostu chcę mieć pewność, że jednak zmieniłaś zachowanie i nie będziesz wywoływać niepotrzebnych kłótni :)

      Usuń
    2. A ile mam jeszcze czekać na dodanie? To była jednorazowa akcja, nie będzie takich więcej;)

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za nagrody! Niestety numer 13 z loterii dla elity juz posiadam, zamiast bluzki poproszę torebke z numerem 5

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie za dwa drugie miejsca! ❤ Chciałbym zmienić moją nagrodę z loterii dla Elity. Z 2 na 1.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku! Ale trafiły mi się fajne nagrody. Ślicznie dziękuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwale jeszcze samą formę posta. Bardzo czytelna i estetyczna. Brawa dla twórcy!

      Usuń
    2. A! Chciałabym wymienić 14 na 10 z loterii dla elity. :D

      Usuń
  7. Popłakałam się kiedy zobaczyłam ten post XDD serio mówię. Dziękuję bardzo za takie dość duże wyróżnienie, nie spodziewałam się tego. Wow, wciąż nie mogę dojść do siebie xd gratulacje również pozostałym i jeżeli można i jeszcze nikt nie sprzątnął mitego numeru, to chciałabym zamienić wygraną z 15 na 13 ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i żeby podsumować i pocieszyć innych, głupi ma zawsze szczęście ;) xDD

      Usuń
  8. Bardzo dziękuję za wszystkie nagrody! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również dziękuję za wszystkie nagrody i świetną zabawę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja obserwowałam bacznie, ale nie komentowałam. Nigdy nie robię tego dla nagród, dlatego sporadycznie się wypowiadam na blogu co niestety na listę się nie spisuje. Gratuluję wszystkim nagród :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać Ci rację, są osoby, które odwiedzają ale komentują jeśli mają coś 'cennego' do powiedzenia. Wiem, że jesteś aktywna na blogu, bo sprawdzam komentarze. Witamy w Elicie, dodałem twoje konto na bloggerze, ponieważ niestety nie pamiętam Twojej nazwy na stardoll, będę wdzięczny jak najlepiej podeślesz linka

      Usuń
    2. dziękuję, miło :) nie zawsze chce mi się pisac bezsensowny komentarz i wolę już nic nie pisać niż jakieś puste "super" a na stardoll jestem pod nickiem jaka-gwiazdka

      Usuń
  11. Hej, tak jak zgłosiłem wcześniej na koncie klubowym, chciałbym wymienić nr 3 na nr 1 bo nr 3 już mam. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam problem. Piszę tutaj bo nie wiem gdzie indziej. Zakładam że ma się 2 dni na odebranie prezentów. Nie uda mi się zgłosić po odbiór nagród,bo a) mój komputer nie działa b) kiedy wchodzę na sd przez telefon to strasznie się zacina strona i każda literka wpisuje mi się przez 1 minute. I co ja mam teraz zrobić? Mam nadzieję że ktoś odczyta tą wiadomość
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, zgłoś się jak tylko będziesz miała możliwość. Rozumiem problem i dobrze ze napisałaś

      Usuń
  13. Dziękuję za nagrodę z loterii :) Trafiłam tutaj w trakcie trwania tego fantastycznego Fashion Week i w sumie wiele mnie ominęło, ale mam nadzieję, że zostając z Wami nie będę się nudzić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się i już zapraszamy do dalszego obserwowania bo już niebawem kolejne atrakcje :)

      Usuń
  14. O mamuniu! Dzięki wielkie za nagrody i wypełniony atrakcjami tydzień! Czekamy na kolejny FW! :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!