Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inspiracje z wybiegu #1 - Balenciaga



Obecny Fashion Week znowu z Balenciagą. Zauroczyłam się kolekcją fw 2018, a szczególnie swetrami, płaszczami oversize oraz małymi torebkami trzymanymi za pasek. Znowu pojawiły się też już chyba wszystkim znane rajstopobuty. Zapraszam do oglądania.



 Jeden z moich ulubionych looków z kolekcji. Spódnicę zrobiłam sama z połączenia spodni i bluzki, a torebkę pomniejszyłam i dodałam paski od innej.



 Tutaj trochę inna wersja kolorystyczna. Użyłam torby za jedynie 40 sm, a buty to połączenie rajstop i szpilek.


 Na wybiegu pojawiło się też kilka kwiatowych nadruków.
Okulary, które mam na sobie we wszystkich stylizacjach są inspirowane tymi realnymi (jak widzicie na poniższym obrazku), projekt ccaauu1414.


16 komentarzy:

  1. trochę szkoda, że powtarza się marka, bo spodziewałam się czegoś świeżego, a twoje posty to najlepszy content na fw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale po prostu kocham Balenciagę, następny post to coś całkiem nowego :D

      Usuń
  2. kocham Balenciage, 1 i 3 stylizacja sztoss!

    OdpowiedzUsuń
  3. boże Kocham twoje stylizacje! tez bardzo podziwiam balenciage!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że ten dział powrócił. Może szkoda, że znowu ta sama marka, ale ja lubię tę stylistykę, więc mi nie przeszkadza.
    Kocham pierwszy i ostatni look! Drugi jest, jak dla mnie, trochę na siłę odwzorowany, ale i tak nie odbiera to niczego całemu postowi. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są świetnie odwzorowane, wszystkie pasują stylistycznie do balenciagi i po prostu pięknie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie wyszlo ci odtworzenie tych zjawiskowych kreacji! moim faworytem jest twoja pierwsza stylizacja - ta spódnica robi wrazenie, lubie kiedy ktos tworzy nowe ubrania wykorzystujac podstawowe rzeczy ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrane stylizacje są cudowne. Z Twoich odwzorowań podoba mi się jedynie pierwsza propozycja. Dwie pozostałe w wersji stardollowej do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny post, a wszystkie stylizacje SZTOS! ♥
    Udało Ci się zacząć ten dział w niezłym stylu! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza i trzecia stylizacja <3 czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacje lepsze od oryginału. Dział fajny, poziom wpisu mega wysoki i czekam na wiecej! :) Balenciagia to nie mój styl jeszcze dodam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje z wybiegów są super, lecz Twoje propozycje także niczego sobie.

    PS. Ostatnio widziałam babkę w t-shircie, który był podroba Balenciagi. Niestety nie mogę sobie przypomnieć jak zmienili nazwę marki. W każdym razie nigdy nie zrozumiem jak można coś takiego nosić

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne odwzorowanie realnych stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie to kompletnie nie przeszkadza, że ponownie pojawiła się Balenciaga. Marka zasługuje na wyróżnienie.
    Post jest świetnie napisany i jestem pod wrażeniem tego jak bardzo udało Ci się odwzorować te stylizacje z wybiegu, nigdy bym nie wpadł na tak pomysłowe rozwiązanie problemu hah.
    Czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie również podobają się Twoje stylizacje. Masz do tego głowę.
    Jedynie co mi się nie podoba to te krzywo zapinane płaszcze, kurtki u Balenciagi.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!