Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Street style czyli stylizacje czytelników

14 komentarzy:

  1. Chyba gdzieś już ją widziałem ale nie zmienia to faktu że jest piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pragiatorium ja dodala:)

      Usuń
    2. dodał*
      w sumie widząc ją tutaj chciałem usunąć zaplanowanie posta, ale już poszedł w eter.

      dziękuję wszystkim za miłe słowa i wyróżnienie. i tak, forma postu fantastyczna <3

      Usuń
  2. Bardzo fajna, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. That's what i like 8)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się te kombinacje z nerkami i ogólnie paskami. Poza tym fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDO! Nawet ta bluza tutaj fajnie gra :D
    + Podoba mi się form postu C:

    OdpowiedzUsuń
  6. dodaję swojego like :)
    Cudowny look i oprawa ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nerka trochę dziwnie założona, ale ogólnie podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!