Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
7 TRENDS FOR FALL WINTER 2017/2018 - DAY 6
Puchowe kurtki w tym sezonie są wielkie i ciepłe. Nie tylko mają za zadanie nas ogrzać, ale i muszą ciekawie wyglądać. A takie powiększone wyglądają bardzo ciekawie. Uważam, że bardzo fajnie, że trend ten pojawił sie na pokazach. Brakowało właśnie mi takich kurtek. 
Zobaczymy je u Etro, Salvatore Ferragamo, Tods.


Stardoll nie jest aż tak obfity w puchowe kurtki, lecz paręnaście sztuk się znajdzie. W pierwszej stylizacji w końcu użyłem tej długiej, puchowej kurtki. mimo, że czarne elementy nie zachwycają, to całościowo bardzo fajnie się prezentuje. Druga to klasyczna czerwona puchowa kurtka "spadająca" z ramion. Stała się przez pewien czas hitem nas Stardoll.

A Wy lubicie puchowe kurtki? Jak do nich podchodzicie? Piszcie!

19 komentarzy:

  1. Pierwsza twoja stylizacja jest fenomenalna! Z wybiegu natomiast podoba mi się druga :)
    Co do trendu - puchowki owszem, ale raczej w normalnym rozmiarze :D

    Skąd pochodzą srebrne kozaki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również się mega podoba pierwsza stylizacja. Ogólnie nie przepadam za puchowymi kurtkami, nie byłbym w stanie wyjść z domu w takiej kurtce, bo moim zdaniem w realu wyglądają mega tandetnie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Puchowe kurtki są z nami już kilka sezonów ale powiem szczerze że ja jeszcze żadnej nie mam, muszę sobie jakąś wkoncu kupić. Żadna stylizacja z wybiegu mi się nie podoba ale twoje wyglądają cudownie

    OdpowiedzUsuń
  4. Puchowe i grube kurtki w realu jak i na Stardollu wyglądają świetnie. Chciałem kupić taką jedną czarną, ale jak przymierzyłem, to było mi niewygodnie w tej kurtce. Są jeszcze takie cienkie kurtki, ale wyglądają dużo gorzej od tych grubych. Pierwsza stylizacja jest fantastyczna! Druga stylizacja już mniej mi się podoba, nigdy się nie przekonam do tych kozaków.

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacje z wybiegu sa okropne, twoja 1 jest geniualna natomiast ten trend mi si bardzo nie podoba, nierozumiem fascynacji na temat puchowych kurtek (?)

    OdpowiedzUsuń
  6. U siebie w szafie mam puchowa czarna i pudrowa kurtke i sa swietne, jednak malo komu pasuja i wygladaja nich dobrze

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam teraz jakieś ciekawej puchówki, fajnie, że nareszcie modne jest coś ciepłego i ładnego. Tym razem podoba mi się tylko pierwszy look. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, nie, nie xD nie jestem fanką takich puchować kurtek na codzień, kojarzą mi się z tandetą nie wiem czemu. Wolę długie płaszcze, zakrywają wszystko co musi byc zakryte ;) bardziej przemawia do mnie twoja pierwsza stylizacja, chyba dlatego że za dużo napatrzylam się na czerwoną kurtkę i już mam jej dość xd
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znoszę puchówek. na sd sa okey, ale w realu wyglądają według mnie tanio (?)
    pierwsza stylizacja jest mega mimo tych okropnych czarnych wstawek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nienawidzę puchówek, mam wrażenie, że ja jak i z resztą każdy wygląda w nich jak chodzące bałwanki XD Za to na stardoll całkiem mi się podobają. Odniosę się jeszcze do tekstu, według mnie jest bardzo słabo napisany. Ciągle powtarza się "puchowe kurtki", z pewnością dałoby się to jakoś ładniej zredagować.
    Pierwsza stylka bomba af :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za takimi kurtkami w realu a na stardoll mam tę czerwoną ale jeszcze nie użyłem. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje stylizacje są genialne. Jak już to ktoś napisał, był pewien czas, że ta czerwona puchówka opatrzyła mi się również. Jednak zauroczyłam się nią ponownie, widząc ją na Twojej medoll.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beka z drugiego zdjęcia :D po co komu puchówka bez rękawów? Bez sensu :D Ale Twoje stylizacje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego nigdy nie zrozumiem świata wielkiej mody. xD stardollowy10

      Usuń
  14. Pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przepadam za takimi kurtkami, ale stylizacje są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znoszę takich kurtek xd pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba :) druga do mnie nie przemawia

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!