Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inspiracje z wybiegu #2 - Dries van Noten

Jeszcze niedawno nie miałam pojęcia o istnieniu tej marki, lecz przeglądając różne pokazy, ten wpadł mi niezwykle w oko. Futro, oversize'owe marynarki i golfy- wszystko, co lubię.
 link do pełnej kolekcji DvN


 Wyobraźcie sobie, że to jest sukienka :P Niestety nie znalazłam żadnej o odpowiednim kroju i musiałam improwizować.


Spodnie stworzyłam chyba z 5 różnych par aby uzyskać podobny efekt do oryginału. Niestety udało mi się odwzorować tylko 2 stylizacje, choć wiele projektów mi się podobało.

Ale w ramach pocieszenia jeden look inspirowany kolekcją Givenchy :)
link do pełnej kolekcji Givenchy




14 komentarzy:

  1. Super jest ta czerwona sukienka Givenchy :p żałuję, że nie zdążyłam na nią.
    Też nie znałam tej marki, ale podobają mi się zaprezntowane stylizacje z wybiegu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten dom mody jestem jednym z moich ulubionych ; golfy i oversize to moje uzaleznienie! kocham twoje stylizacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tą markę od dawna ale nie jest to jakias moja ulubiona. Bardzo podobają mi się twoje odwzorowania i bardzo się cieszę że nie są to gotowe ubrania tylko stworzone specjalnie przez ciebie. Ja na szczęście zdążyłem kupić czerwona sukienkę inspirowana Givenchy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetne stylizacje z wybiegu, bardzo mi się podobają. Twoje odwzorowania również :) Jedynie kompletnie nie przypadł mi do gustu Twój ostatni outfit, inspirowany Givenchy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Improwizacja jak najbardziej ci się udała :D Tak jak @girlewelina napisał "bardzo się cieszę że nie są to gotowe ubrania tylko stworzone specjalnie przez ciebie"- też tak sądzę ,że warto doceniać własne odwzorowania i improwizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę te markę, ale ostatnich pokazów nie widziałam. Fajnie, że je przybliżyłaś, bo bardzo przypadły mi do gustu. Jestem zachwycona twoją pierwszą propozycją, super pomysł na sukienkę!
    I bardzo się cieszę, że znalazł się tu look inspirowany Givenchy, wprost ubóstwiam tę kolekcję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze miałem mieszane uczucia co do tej marki, ale stylizacje, które wybrałaś aby odwzorować są mega! Plus super je odwzorowałaś, wyglądają mega podobnie :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałabym zobaczyć inne kolekcje, ale ta akurat mi się spodobała :)

      Usuń
  8. marki nie znałam, ale twoje odwzorowania są obłędne:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojacie
    Jestem pod wrażeniem. I to dużym

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrycja, ponownie świetnie odwzorowałaś ubrania z pokazu. A sam pokaz spodobał mi się, nie widziałam go wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcześniej nie miałem pojęcia o istnieniu tej marki. Dobrze, że pojawił się post o Dries van Noten, bo uwielbiam poznawać różne rzeczy. Realne looki z wybiegu są super, najbardziej mi się spodobały look z metaliczną marynarką i look z fioletowymi futrami. Odwzorowanie DvN wyszło Ci genialnie, trudno mi powiedzieć, która stylizacja jest lepsza. Jeśli chodzi o look Givenchy, to niestety stardollowa wersja mi się nie podoba - sukienka jest brzydka i raczej zastąpiłbym ją nowoczesną kiecką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niestety w starplazie nie znalazłam nic, co by bardziej pasowało.

      Usuń
  12. Kolejne świetne odwzorowania realnych stylizacji. Bardzo mi się tego typu posty podobają! :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!