Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Suite Shop Fashion II
Drogie Panie i Drodzy Panowie!
Mam zaszczyt przedstawić wam drugą edycję wspaniale
przyjętego przez was postu pod tytułem
Suite Shop Fashion!

Dla tych, którzy mogą myśleć ,,co kryje się pod tą oto nazwą?'',
krótko wytłumaczę genezę tej oto serii postów.

Suite Shop Fashion, to dział, w którym pokazuję Wam, że da się stworzyć coś z niczego. Czasami bezpieczne rozwiązania mogą stać się rutyną, która zaczyna nas nudzić. Zwykłym stylizacjom brakuje "tego czegoś", co by nas zaintrygowało i zwaliło z nóg. Tu z pomocą przychodzi nam ludzka kreatywność i poprzednio wspomniane przeze mnie myślenie "outside of the box".

Jednak aby zbędnie nie przedłużać przejdźmy do kreacji, które dla Was przygotowałem.
Oto one:



1. Black Furry & Meshy Dress

Podczas gdy przeglądałem swój schowek z meblami natknąłem się na ten dywanik. Chwile na niego patrzyłem i myślałem. Po chwili stwierdziłem, ze jest to doskonały materiał na wykonanie jakiejś konstrukcji. Po chwili moim oczom ukazał się pierwszy kształt sukienki. Po pewnym czasie pracy i "rzeźbienia w dywanach" otrzymałem taką oto sukienkę! Aby sukienka wyglądała jeszcze lepiej dołożyłem do niej normalne Stardollowe ciuszki. Przez to zdecydowanie zyskała na charakterze. Jestem z niej bardzo zadowolony.


(Tak, to dywaniki na toaletę. Można? Można!)
2. Red Babydoll Vinyl Blouse

Już od dłuższego czasu chciałem stworzyć coś z udziałem naczynek z firmy Basics Decor. Kombinowałem z różnymi możliwościami począwszy od spódnic, do ozdobnych mankietów. Jednakże nic w efekcie końcowym mnie nie zadowalało i wyglądało po prostu ŹLE. Postanowiłem, że musi być jakaś opcja i spróbuję jeszcze raz. Była to dobra decyzja, gdyż tym razem mi się udało. Uzyskałem kształt bluzki rozszerzanej ku dołowi. Grafika naczyń sprawia, że bluzka wygląda jakby była wykonana z vinylu, co dodaje jej charakteru pomimo prostego kształtu. Do bluzki dobrałem dodatki oraz spodnie i stanik budujące bazę. Moim zdaniem całość prezentuje się super.



3. Purple Baroque Silk Shirt

Podobnie jak w poprzednim przypadku już dłuższy czas przyglądam się temu itemowi i myślę jak go wykorzystać z korzystnym wyglądem. Kombinowałem w przeróżne sposoby, aż w końcu wymyśliłem bluzkę z odsłoniętymi ramionami. Poprzez fikuśne ułożenie materiału bardzo kojarzy mi się z barokiem, tak bardzo salonowo. Dodałem do niej eleganckie spodnie, pasujące buty, torebkę oraz choker aby całkowicie nie zanudzić stylizacji. Efekt końcowy bardzo mi się podoba.

Niestety mój post dobiega już końca..
Mam nadzieję, że spodobały wam się moje propozycje i praca nie poszła na marne :D
Dziękuję za uwagę i liczę na wasze opinie!

21 komentarzy:

  1. Świetne!
    Jestem w szoku, druga i trzecia pozycja wyglądają faktycznie jak bluzki! Dywanik toaletowy też nie rzuca się w oczy, i like it.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowniez jestem w szoku ze cos takiego mozna zrobic , takie piekne stylizacje prkatycznie z niczego ! Ze tak powiem ; cos z ncizego ,stylizacje sa tak boskie ze az robie ss i beda to moje inspiracje! oczywiscie jesli autor posta sie zgodzi! stylizacje sa boskie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną masz lalkę :)
    Bardzo podoba mi się pierwsza propozycja i ogólnie... Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Toilet Seat SLAYYY MAMA cudowne jestem dumny

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że ten dział powrócił! Twoje pomysły są niesamowite. Wszystkie stylizacje mi się podobają i moim faworytem jest druga - bluzka idealnie wygląda z czerwonymi dodatkami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na sukienkę z dywaników jak i jej wykonanie mnie rozwalił, ale wyszło pięknie. W drugiej stylizacji nie podoba mi się czarny stanik, gdyby go nie było wyszło by bardziej na czasie i nowocześnie ale teraz też jest dobrze. Trzeci pomysł jest po prostu ładny

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 i 3 stylizacja najbardziej mi się podobają, świetne pomysły na te ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja!!! Też jestem za tworzeniem nowych rzeczy,bo dzięki temu jest się oryginalnym. Często próbuje coś wykreować ale zazwyczaj kończy się na tym całym czarnym outficie, bo jestem wykończona tym wymyślaniem xd
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne. Bluzka z 2. stylizacji mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  10. GENIUSZ! Bluzka z czerwonego szkła jest obłędna, chociaż podobają mi się wszystkie propozycje i nie jestem w stanie zdecydować się na tę najlepszą!

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi się ostania propozycja podoba :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega kreatywnie! Wszystkie propozycje to sztosy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu świetny post! Wszystkie propozycje są bardzo kreatywne, ale najbardziej jestem zaskoczona drugą opcją. Pomysł jest genialny i bluzka wygląda bardzo dobrze. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie to super napisany post i fajnie, że ponownie mogłeś go napisać.
    Przykłady są moim zdaniem całkiem kreatywne i moim ulubionym jest wykorzystanie tych futerkowych dywaników na deskę :))) The gag is real. Trzeci pomysł również mi się podoba, a drugi tak średnio, ale mogło być o wiele gorzej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten post zawsze mnie zaskakuje! Tym razem również jestem pod wrażaniem. Bo w końcu nie tak łatwo zrobić coś z niczego. moim faworytem jest fioletowa bluzeczka! Naprawdę mega mi się podoba! Ale za pozostałe propozycje również brawa!

    OdpowiedzUsuń
  16. pomysł mega kreatywny, choć same rzeczy nie do końca w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobra... Jestem w szoku. Myślałam z początku, że to są ubrania, ale po przeczytaniu posta jestem zachwycona. Świetny pomysł, bardzo kreatywny !

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam ciekawa co tym razem wymyślisz, no i nie zawiodłam się. Podziwiam transparentną bluzkę oraz z fioletowego materiału. Pierwsza tez niczego sobie, fajnie, ze połączyłeś te dywaniki z siatkowym splotem. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Umiesz :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!