Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pokaz #2

STARDOLL i MY












15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne!! :) Jak zwykle zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie damskie sylwetki wyglądają świetnie, najbardziej podoba mi się pierwsza. Co do męskich to się za bardzo nie znam ale mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto ma się znać jak nie drugi facet? :D

      Usuń
    2. Na modzie męskiej i męskich ubraniach na stardoll się nie znam ale w rzeczywistości to może bym się tak ubrał. Zwłaszcza gdybym miał płaszcz YSL

      Usuń
  3. Jak zawsze wszystkie stylizacje na wysokim poziomie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie ca cudowne, jednak 1 to moja faworytka

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu classy xD widać że każda stylizacja jest przemyślana i efekt jest rewelacyjny, ale nie widzę zbytnio motywu przewodniego,każdy outfitu jest trochę z innej bajki
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  6. tematem przewodnim byly chyba dlugie buty(kozaki) ;
    1.jest super jedna z lepszych! nie mam do czego sie przyczepic
    2.taka zwykla nie zwrocilam bym pewnie na nia uwagi na ulicy
    3.jest super , bardzo kobica 2 msc egzekwo haha
    4.boska! niczego nie brakuje! to 3 msc eg. :DD
    5.moze byc choc , bardzo ciekawa
    6.buty sa brydkie ale stylizacja na plus
    7.to jest cuudne!! 4 msc egz. ! wow xd
    8.genialnie przelamalas kolory!jest fajnna
    9.niewiem co robia tu 2 kolory roz i czerwien ale ok:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne stylizacje! Najbardziej mi się podobają 7 i 8!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie mi się podobają, do żadnej się nie przyczepię:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje nie są złe, ale ja jakoś nie do końca "czuję" ten pokaz. Najlepszy look to numer 1. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No mnie się najbardziej spodobały propozycje Cherry i poropsy za pomyślnie o męskich stylizacjach!
    Pokaż ogólnie prezentuje się fajnie, tak F/W :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie wszystkie stylizacje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niezły, ale nie wszytskie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pokaz! Każda stylizacja ma w sobie coś, na czym zaczepiłam oko na dłużej. A look nr 1 to mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!