Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style
Dziś mam dla Was stylizacje z okazji Halloween.
Przeszukując różne konta na Stardoll natknęłam się na żołnierza w masce, 
czyli  Oliver_xx. Wiedziałam, że ta charakteryzacja znajdzie się w dzisiejszym wydaniu. 
Urzekły mnie dobrze skompletowane ubrania i dodatki w tej stylizacji. 
Oczywiście tło odgrywa tu dużą rolę.


 zombelina to artystyczna dusza na stardoll.  Użytkowniczka swoją doll od dawna kreuje
 w charakterystycznym stylu. Lubię zaglądać na jej profil i podziwiać jej kontrowersyjne stylizacje 
oraz make up. Każdy detal ma w jej charakteryzacjach swoje miejsce.


Co myślicie o dzisiejszym poście i  stylizacjach?

11 komentarzy:

  1. Żołnierz jest ładny ale Zombelina wygląda o wiele lepiej, nie wiem co powiedzieć, wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze wnętrze jest zachwycające, genialny pomysł. Natomiast jakoś nie jestem pod wrażeniem zombeliny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnetrze jest swietne. Stylizacje i makijaz sa boskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką obydwu propozycji, ale chyba bardziej doceniam pierwszego użytkownika. Widać pomysł i poświęcony na jego wykonanie czas. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ten żołnierz robi na mnie duże wrażenie i fajne jest to, że osoba nie zapomniała stworzyć dobranego tła który nadaje jeszcze większej głębi i dopełnia całość ( troche leje wode xd ). dzieła zombeliny nie za bardzo do mnie przemawiają, czegoś mi w nich brakuje
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  6. zombelina to marna kopia magdomilowicza :P

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza jest świetna :) natomiast jeśli chodzi o stylizacje zombeliny to ta druga jest nawet fajna,pozostałe dwie jakoś nie przypadły mi do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Żołnierz świetny! Naprawdę szanuję ludzi, którzy potrafią idealnie odwzorować rzeczywistość. Zombelina też ma piękne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba przebranie Olivera. Wygląda naprawdę super, do tego genialne wnętrze, jednak bym zrezygnował z ozdoby "Happy Halloween".
    Stylizacje zombeliny są też super, najbardziej mi się podoba stylizacja arystokratki!

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza stylizacja jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!