Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Street style czyli stylizacja czytelnika

15 komentarzy:

  1. Świetna! Super połączenie kolorystyczne, takie inne

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ładnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie bardzo połączenie pomarańczy z czerwienią/różem. Od pewnego czasu próbuje stworzyć stylizacje w tej właśnie kolorystyczce, ale niestety za każdym razem polegam xD pewnie dlatego że prawie nie mam ubrań w takich kolorach xdd
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałem w apku i jest sztos

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta spódnica jest okropna xD

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam sie ze spodncia jest okropna ale dobor kolorystyczny tej stylizacji wszystko wynagradza

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem fanką tej stylizacji, idealnie wpisuje się w klimat fw. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza różowo-pomarańczowa stylka, która mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za 500 lajków i komentarze! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodaję kolejnego like. Szukając ciekawostek z rl FW sporo razy natknęłam się na kolor różowy i taką formę spódnicy. Podoba mi się Twój look. A dodatek pomaranczy niebanalny. Plus za torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda, chyba się zakochałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ta blyza z tą spódnicą jest wręcz śmisznym połączeniem

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!