Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Początek miłości to czas uda­wania, że wszys­tko, co ludzkie, jest nam obce
3siostry
Kinga


Hejka wszystkim :) 
Jak mija piątek? Co porabiacie? Jakie plany na weekend? 
Tymczasem zapraszam do przeczytania i obejrzenia mojego postu!


Aranżacje z dziś wiele z Was pewnie kojarzy ;p Została stworzona na potrzeby konkursu odbywającego się na blogu Stardoll i My i tematem o ile dobrze pamiętam była awangarda. Ja ten chciałam zinterpretować troszeczkę inaczej dlatego też postawiłam na dziwne formy i dużo złota. Tak właśnie wyobrażam sobie awangardę.  


A jak Wy interpretujecie ten temat? Podoba się Wam moja praca? 
Dawajcie znać w komentarzach! 
Buziaki


12 komentarzy:

  1. Jak zwykle bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ta aranżacja jest po prostu cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomba, zachwycalam sie nia dlugo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ;) Podoba mi się motyw świeczek na schodach, choć w rzeczywistości widzę, jak przez przypadek podpalam dom. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wnętrze jest piękne.
    Podobnie jak Najką widzę już jak podpalam dom tymi świecami

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne wnętrze, jak wyżej :')

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, ale mam wrażenie że coś mi tu nie pasuje:\

    OdpowiedzUsuń
  8. Awangarda zbytnio do mnie nie przemawia. Twoja aranżacja jest ładna, nic dodać nic ująć ;) a co do moich planów, to cały czas siedzę w domu, ogarnęłam że nie jestem typem imprezowicza, bo już dawno w moim trwała by u mnie w najlepsze balanga bo na weekend zostałam sama ;>>
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to połączenie kolorystyczne i szczegóły w postaci "dziwnych form"! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, wspaniała pod kątem kolorystycznym, wykorzystałaś ciekawe formy.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!