Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
7 trendów makijażowych B.E.A.T.K.A x Sylwia5278

Wraz z Luizą - Sylwia5278 zapraszamy do przyjrzenia się najnowszym trendom urodowym sezonu jesenno-zimowego 2017/18. Przygotowałyśmy dla was stardollowe propozycje oparte na inspiracjach prosto z wybiegu.


Multikolor, to łączenie wielu kolorów razem, od graficznych kresek, po blending. W tym sezonie taki odważny rzut na oko dominował nie tylko na wybiegach Emilio De La MorenaHouse of Holland, czy Maison Margiela
Dowolność jest ogromna, i tak - Luiza w swojej propozycji postawiła na zbliżone odcienie zmiksowane razem, ja wybrałam wariację kolorystyczną na wzór tej od House of Holland.
Ciekawą inspiracją jest również projekt użytkowniczki heraa123, w którym dostrzegłam pewne odniesienie do makijażu z pokazu Maison Margiela.


Pastele - delikatnie muśnięte oczy jak u Fyodor Golan Fashion Fringe, kontrastowe jak u Mary Katrantzou, czy graficzne jak u Prabal Gurung? Róż, żółty, mint, baby blue, a może kilka naraz, podobnie jak u Oscar de la Renta? Pastele pasują do każdej karnacji, kształtu, czy koloru oczu, dlatego nie jest trudno dopasować coś dla siebie.
W ruch idą cienie, eyeliner, tusz do rzęs lub dla odważnych - szminka.
Oczywiście patent równie dobrze sprawdza się na stardoll. Ja z Luizą użyłyśmy starplazowych kosmetyków, jednak neit_ udało się uzyskać świetny efekt dzięki stardesign.




Dolna linia rzęs mocno podkreślona tuszem lub sztucznymi rzęsami, to kandydat na mój ulubiony trend sezonu, który ostatnio namiętnie testuję na sobie w realu. Efekt na Twiggy, dzięki czemu sprawimy, że nasze oczy będą wydawać się optycznie większe.
Na stardoll wyszukałam dwie ciekawe propozycje: Mia1435 i Miloshki u której bardzo mi się spodobała srebrna dolna powieka, którą sama również próbowałam imitować w swoim makijażu (po prawej).




Gothic, czyli ciemne usta i oczy. Na wybiegach zobaczymy min. u Philipp PleinMarques AlmeidaValentinoFenty x Puma.
Sylwia przygotowała makijaż opierający się na mocnej szmince podbitej efektem głębokiego spojrzenia, co daje świetny rezultat.
Ja przygotowałam kilka przykładów w jaki sposób można pomalować usta (po lewej).
Wyróżniłam również makijaże: nx367 momo-stardoll10 - tu ujął mnie kobaltowy odcień na oczach.




Czerwone usta i często też rozmyte poza kontur, tzw. snogged lips. Taki sposób malowania ust, jak u Preen by Thornton Bregazzi, czy nieco subtelniej jak u Giambattista Valli, to dla mnie coś nowego i interesującego. Jeśli chodzi o odcienie, to od ciemniejszych po mocno nasycone i jasne, jednak moim ulubieńcem jest wiśniowy jak u Giambattista Valli.
Takie czerwone usta często wystarczą by "zrobić" cały makijaż, jak obrazują to przykłady z wybiegów, czyli może być to dobry patent dla ludzi robiących makijaż w pośpiechu ;)
Luiza postawiła jednak na full makeup, podkreślający również oczy, i również - czerwienią.
Ja spróbowałam swoich sił ze snogged lips używając głownie produktów Transform - tu polecam kredki do twarzy, i szminki w pędzelku lub klasyczne, które różnią się trochę od tych z DOT, dlatego sprawdzą się lepiej przy tym zadaniu.



Kolorowe mascary, swojego czasu okrzyknięte jako kit, jednak teraz ponownie wracają do łask i okazują być się prawdziwym hitem. Sama jestem dużą fanką i jeden z plusów, to na pewno fakt, że taka mascara wystarczy by zrobić cały makijaż oka > patrz makijaże z wybiegu Pucci.
Aby jednak jeszcze bardziej uwydatnić taki efekt, na przykład gdy mamy mało rzęs, można nałożyć cień do powiek w zbliżonym kolorze, jak zrobiła to Luiza w swoim makijażu na doll.
Polecam zaopatrzenie się w tusze szczególnie te z kolekcji DOT, bo są tanie i oferują nam wiele intensywnych odcieni.



Róż na policzkach, mający udawać naturalne rumieńce, określane jako windswept, zobaczyć można na wybiegach Nina RicciFashion East, lub jako efekt porcelanowej twarzy jak u Marchesa.
Taka technika na stardoll również dodaje uroku, przykładem jest doll kikka3d
Mój makijaż odzwierciedlający policzki muśnięte przez wiatr, wykonałam łącząc kilka odcieni różów z DOT.


*

Kończąc ostatnim z 7 wybranych przez nas trendów, oczywiście zachęcamy Was do podzielenia się opinią. 
Może któraś propozycja wam się spodobała i zamierzacie się zainspirować? Piszcie :)

13 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem, tyle pracy w to włożyłyscie i widać tego efekt, teksty bardzo dobre, zdjęcia z wybiegu idealnie dobrane a wasze makijaże są cudowne. Podoba mi się tend na rozmyte usta, mroczne makijaże i róż na policzkach. Będę próbować zrobić coś podobnego, może mi wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  2. W zasadzie nie przywiązuje wagi do makijażu i przede wszystkim nie umiem go robić (jak moja doll ma równo nałożony cień, to jestem w siódmym niebie, więc czegóż chcieć więcej!). Z przedstawionych trendów szczegolnie interesuje mnie kolorowa mascara - zawsze chciałam wypróbować taką w realu, ale chyba nie jestem taka odważna :D
    Świetny post i prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Wow! Wow! Świetny post, widać, że włożyłyście w niego bardzo dużo pracy. Najbardziej podobają mi się kolaże, fajnie, że oprócz inspiracji z wybiegu, znalazły się też inspirujące dollki. ♥
    Treść też jest bardzo dobra. Nie kojarzę, tak bardzo trendów w makijażu, więc całość wydała mi się jeszcze ciekawsza. Najbardziej podoba mi się 1 i 3 trzeci trend!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny post gdyż makijaż to mój konik. Uwielbiam się malować i oglądać tutoriale ( idk czy dobrze napisałam xd). Fajnie ze pokazalas tyle trendów których można używać na codzień jak i na specjalne okazje
    Niestety muszę powiedzieć, że kilka twoich stwierdzeń nie zgadzają się z prawdą ( albo tylko ja jestem dziwna) ale w moim wypadku malowanie dolnych rzęs zmniejsza mi oczy xd i ogólnie nie widać że jestem pomalowana, ale to inny temat... ;D dzięki za tyle rad i pomysłów!
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robię mkaijzow na SD bo nie umiem, ale wasze m i się tak podobaja ze chyba aż sprobuje.Super ze inspiaaxje makijazowe są chce więcej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie przedstawione i omówione. Każdy trend ma w sobie coś interesującego. Do tej pory nie byłam odważna w malowaniu się, ale tej jesieni w końcu udało mi się znaleźć szminkę w idealnym odcieniu wina :) Jeszcze tylko tuszuję rzęsy i ja i mój wampirzy look jesteśmy gotowi podbijać świat :D Ale gdy nie mam ochoty na mocny makijaż (czyli przez większość czasu), ostatni trend na blush przychodzi z pomocą. Pięknie wygląda porcelanowa, zaróżowiona twarz u Marchesy.

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! Wszystko ładnie przedstawione, mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za fantastyczny artykuł! Nie interesuję się aż tak bardzo makijażami na Stardollu, ale ten wpis przeczytałem z wielką przyjemnością. Forma przedstawiania realnych oraz stardollowych przykładów w postaci kolaży - genialny pomysł! Z trendów bardzo mi się spodobały wolne rzęsy, czerwone usta oraz kolorowe mascary. Trendy te wyglądają naprawdę świetnie i mam zamiar zainspirować się tymi trendami w najbliższym czasie. Świetna robota, dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  9. No jestem pod mega wrażeniem, bo post jest naprawdę porządnie przygotowany, bardzo przyjemnie się go czytało i trendy, które zaprezentowałyście bardzo mnie (osobę, która o makijażu wie tyle co nic xd) zaciekawiłyście. Najbardziej chyba spodobał mi się ten róż na policzkach, bo jestem fanem bardziej naturalnego makijażu na kobietach :D Ponadto te multikolorowe powieki wyglądają fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie robienie makijażu na stardoll to największa męczarnia więc też jestem pod mega wrażeniem. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zafascynowana tym artykułem, z pewnością będę do niego wracać. Wielki szacun w Waszym kierunku! Zrobiłyście to genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie odwzorowałyście makijaże, ale nie przywiązuje zbytniej wagi do makijażu i niestety nie skorzystam. Ale świetny post i czekam na więcej !

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaże są cudowne, świetny post!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!