Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
7 TRENDS FOR FALL WINTER 2017/2018 - DAY 5
Wydaje mi się, że krata króluje na wybiegach już kilka dobrych lat. I w sumie nie dziwię się. Wzór ten czasami potrafi ożywić stylizację. Modne są zarówno pojedyncze rzeczy w kratkę jak i całe kraciaste looki. Od drobnej po grubą. 
Na swoich pokazach wykorzystali ją Gabriele Colangelo, Lucia Vanotti, Versace.


Ostatnio wyhaczyłem sukienkę z pierwszej stylizacji w bazarze za śmieszne pieniądze, wiec idealnie się złożyło. W drugie stylizacji trochę zaszalałem z fakturami, materiałami, formami ubrań. Myślę, że końcowy efekt jest bardzo zadowalający.

A Wy lubicie kratkę? Piszcie! 

18 komentarzy:

  1. Nie za bardzo lubię kratę ale coś w kratę w szafie mam. Stylizacje z wybiegu są świetne, druga jest po prostu wspaniała. Twoje propozycje również mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Realnie chyba nic w kratę nie posiadam, co do stylizacji z wybiegu są naprawdę fajne :) W sumie każda mi się podoba. Jeżeli chodzi o te stardollowe to są obłędne jednak to ta druga skradła o wiele bardziej moje serce.Podoba mi się kolorystyka i ogólnie wszytskie dodatki

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kratę, ale tylko w klasycznej kolorystyce. Stylizacja pierwsza bardziej przypadła mi do gustu. :) Chociaż druga, też jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kratę w realu :D w swej szafie mam i koszule w kratę w różnych kolorach i spodnie w szkocką kratę czy nawet arafatki.....pierwsza stylizacja byłaby fajna ale tej kraty jest za dużo,zmieniłabym marynarkę na kurtkę skórzaną,bo dla mnie za dużo tego,a w drugiej to wywaliłabym te futro

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Realnie uwielbiam kratę, mam dużo ubrań w ten deseń. Z wybiegowych stylizacji podoba mi się pierwsza, z Twoich także. W drugiej jakoś mi nie gra to futro za paskiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Kratę po peostu KOCHAM w rzeczywistości, ale na stardoll... no nie mam nic.
    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem nie przypadło mi do gustu nic... nie lubię kraty na SD ale w RL tak.XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zakochana w kracie! To chyba mój ulubiony trend w tym sezonie.
    Twoje propozycje są świetne. Dzisiaj obie podobają mi się tak samo. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie te nie wiem czy lubię kratę, jest mi obojętna. Ale pewnie gdybym miała dużo kasy i mogła pozwolić sobie na kupno takich genialnych kardiganow jak na zdjęciach to bym pewnie ją polubiła,i to bardzo xd osobiście wolę twoją drugą stylizacje, pierwsza jest za bardzo krzykliwa i chaotyczna
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie wiem. Lubię tartan ale z drugiej strony czasami nie wiem czy to ubrania czy ktoś się owinął kocem. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak! Krata jest super i nigdy ona mi się nie znudzi! Lubię nosić ten trend w realu jak i na Stardollu. Pierwsza stylizacja jest świetna, podobają mi się kraciaste ubrania z Versus Versace Tribute i się cieszę, że mam kilka ubrań z tej kolekcji. Druga stylizacja to jest po prostu bomba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga stylizacja OMG!
    Ogólnie to krata moim zdaniem jest fajna, ale całkiem ciężko ją wystylizować w realu xd Nie wiem, zawsze kiedy widzę kogoś z czymś w kratkę to wygląda to trochę wymuszone. Ja osobiście posiadam kilka koszul w kratkę i zbyt często ich nie noszę xddd

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie każda krata skrada moje serce. Ale był czas, że zakochałam się w sklepie w kurtce z kapturem w szarą dużą kratę. Do tej pory pewnie bym nosiła, ale już nieco zestarzała się. Chciałabym kupić identyczną i znów móc cieszyć się nią.
    Twoje stylizacje są jak zawsze bardzo dopracowane. Pierwsza to taki zwyklak, ale dobór odpowiedniej torebki i butów, a także kapelusz sprawił, że stylizacja ma to coś. Druga to faktycznie bomba, fajny dobór fasonu, koloru i tekstury materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje świetne. W realu mam tylko koszulę w kratę, którą bardzo lubię, ale nie założyłabym np. spodni albo kurtki w kratę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga jest zdecydowanie lepsza:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!