Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pokaz #4










13 komentarzy:

  1. Wszystkie są super :) Chociaż może jak tak teraz patrzę to w 3 zmieniłabym spódnicę, bo razem z kamizelką poszerza doll.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne ale druga jak dla mnie najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski początek jednak idąc ku końcówki robi się, według mnie, trochę słabiej. Podoba mi się kolorystyka, nie wiem dlaczego ale przypomina mi rdzenne plemiona Afryki xd pierwsza stylizacja mnie powaliła,nie spodziewlam się że spódnica z Basic tak dobrze może wyglądać ( jeżeli to ona xd)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ona :P motyw przewodni to kolory jesieni :D

      Usuń
  4. Jak ja lubię oceniać stylzzacjexd
    1.nie przypadła mi do gustu choć widać w niej dużo ciakwosci
    2.ta również mi nie przypadła do gustu..
    3.ta jest za to boska i nie zgodzie się ze poszerza doll wg. Wygląda to bosko-najlepsza stylizacja
    4.ta tez jest boską ale te kozaki jakoś tak nie pasuje ale jest super skąd ten płaszcz? Jest cudny
    5.ta stylizacja w ogole mi się nie podoba
    6.fajnie to wygląda, dobrze ze przelamalas to wszystko żółtymi spodniami ale i tak czegoś mi tu brakuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacje! Najbardziej mi się spodobały 3 i 4 (muszę w końcu mieć ten płaszcz z Je t'aime Pretty in Pink)!

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza,piąta i szósta najlepsza :) pozostałe jakoś mnie nie przekonują,coś mi w nich nie pasuje i bym coś pozmieniała

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza i czwarta stylizacja przykuły moją uwagę, zdecydowanie moje faworytki z tego pokazu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam mieszane odczucia, co do tego pokazu. Uwielbiam czwartą stylizację, pierwsza i druga też są ładne, a np ostatnia kompletnie mi się nie podoba. Mimo wszystko, pokaz jest bardziej na + niż na -

    OdpowiedzUsuń
  9. 1, 2 i 4 stylizacja najlepsza. Reszta nie podpada mi do gustu ;l

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 i 4 dla mnie genialne! Ogólnie fajna kolorystyka całego pokazu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkue stylizacje są ładne a przedewszystkim jest jasny przekaz tematu :) Chociaż w każdej jest element którego bym się pozbyła lub bym wymieniła go na inny

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!